網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月16日 星期三

湯洛雯:唔止3個!薛家燕爆靚湯多人追:輪住嚟探班 __,湯洛雯,薛家燕,

湯洛雯咁靚女,點會冇人追?藝人湯洛雯(靚湯)及薛家燕拍攝無綫節目《新春開運王》,講到豬年運程,家燕姐表示關心女兒的姻緣,但不是大女石佑珊,而是曾在《燦 ...


湯洛雯咁靚女,點會冇人追?


藝人湯洛雯(靚湯)及薛家燕拍攝無綫節目《新春開運王》,講到豬年運程,家燕姐表示關心女兒的姻緣,但不是大女石佑珊,而是曾在《燦爛的外母》飾演其女的靚湯。靚湯表示:「大家都好緊張我嘅姻緣,3位師傅都有同我講,上次李居明師傅都話我有3個人追。」家燕姐即踢爆:「唔只3個,佢好多人追!好多人嚟探班。(我哋識㗎?)識㗎!哈哈,我希望佢正式姻緣到,好似嫁女咁,我唔送金豬都送金鏈!」靚湯笑言:「真係冇,冇人嚟探班,就算我阿爸喺香港都冇嚟探班,不過3個師傅都話我2020年好事近。(可能閃婚?你接受到?)細個唔會咁諗,要plan好晒,依家咩都有可能發生。」家燕姐笑言:「依家年代可能有咗BB先呢!只要情投意合就得,有啲人拍拖十幾年到結婚先知唔啱。」

被家燕姐踢爆的靚湯即乘機反擊對方,反問家燕姐是否想閃婚?家燕姐即笑言:「除非我有咗就閃婚但我食咗『靜心』,所以冇辦法,生B惟有等我個仔同新抱。」靚湯就講笑叫家燕姐不要經常在屋企阻住兩個後生「造人」,家燕姐笑言:「我住喺佢哋隔籬,但上去前會問一問佢哋先,如果佢哋忙緊我就明,我好明白事理嘅。」隨即又讚靚湯又乖又靚女,是個好老婆,靚湯笑言:「其實我唔心急㗎,單身都得㗎!不過如果我拍拖,你就唔好上嚟我屋企阻住我啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!