掃呢頁CODE去手機

2019年1月29日 星期二

派4000元:派$4000冇戶口要親身到觀塘拎票 田北辰批荒謬 __,田北辰,

為財政預算案補鑊的4000港元關愛共享計劃又衰多一鑊!立法會議員田北辰指,該計劃自上周派發表格後,短短一周已收到數百名居民求助,指因無戶口而要領取支票 ...


為財政預算案補鑊的4000港元關愛共享計劃又衰多一鑊!立法會議員田北辰指,該計劃自上周派發表格後,短短一周已收到數百名居民求助,指因無戶口而要領取支票,需親身前往位於觀塘的在職家庭津貼辦事處,令一眾新界西地區包括天水圍、屯門、元朗等地的居民,要花兩個多小時的來回路程及車錢攞票。田直斥有關安排「搵笨」,「政府依家派錢係咪派埋畀九巴同港鐵呢?咁荒謬嘅安排都做得出嘅!」

田北辰又指,市民對2011年全民派6000港元的印象深刻,當時政府安排各區郵政局取支票,惟現屆政府卻未有作出相關便民安排,質疑︰「究竟係呢屆政府個財爺(陳茂波)無牙力呀?定係呢屆政府個特首有問題呢?」在職家庭及學生資助事務處處長李忠善早前亦指,市民如欲領取現金支票,需到位於觀塘的職津處領取。

消息指,政府將「補鑊」公布增加收表地點,包括公屋辦事處。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!