掃呢頁CODE去手機

2019年1月20日 星期日

陸家俊:失蹤廿載 43歲陸家俊脹爆250磅嗌復出 __,陸家俊,

43歲陸家俊曾經體重高達250磅,為了復出努力減肥。軟硬天師的歌曲《廣播道Fans殺人事件》,是90年代的集體回憶,歌詞中提到「嘩!陸家俊我哋支持你。 ...


43歲陸家俊曾經體重高達250磅,為了復出努力減肥。


軟硬天師的歌曲《廣播道Fans殺人事件》,是90年代的集體回憶,歌詞中提到「嘩!陸家俊我哋支持你。」大家又記得是誰?現年43歲的90年代歌手陸家俊,於1992年出碟,而在1993年底因拍攝MV受傷而退出娛樂圈,2000年重返娛樂圈拍劇,但不久又消聲匿迹,到早幾年成立娛樂公司,直至最近又再宣布復出,他接受東網專訪時透露,去年有DJ朋友叫他參加外國音樂節,接觸得多開始有興趣,本周六更會首次在香港出DJ騷。

計劃要減40磅

在唱歌方面,簽了新經理人公司的他透露獲無綫節目《流行經典50年》邀請,暫定12月會上節目,笑言有更好狀態才會上去:「因為螢幕會拉闊咗,所以要Keep Fit先,起碼想減40磅。」他表示最高峰試過240、250磅,但不肯透露現時體重。問心態上是否已經準備好出來再見大家?他說:「其實都冇乜嘢,可能因為好細個已經做呢行,都有Keep住睇電視節目,唔會陌生,不過都要睇吓到時出番嚟嘅反應係點,唔知大家鍾唔鍾意。」

得周潤發教路

講到在娛圈輾轉復出,問是否一直念念不忘娛圈?陸家俊坦言:「因為本身由細到大都係玩音樂,好難脫離到呢個興趣,但唔啱嘅時候咪唔做。」問當年因傷退出覺得可惜?他表示:「當年拍MV跌倒,隻腳撞到爆血管,腫到3隻腳咁粗,住咗兩、三個月醫院,出院之後想去美國進修音樂,所以同公司講,到後來去咗外國,成日睇TVB劇,對演戲有興趣,但返嚟拍咗幾年劇又冇再做,覺得自己火喉未夠,對續約好懶散,可能當時仲係廿幾歲。」

問可會覺得現時成熟了,反而是更好時機再做幕前?他說:「都會,人嘅歷練好緊要,記得當年問過周潤發演戲心得,佢同我講要周街望嘢,觀察人生百態,到好多年後我先識。」

太肥冇人認得

講到當年與同公司的蔡興麟總被人相提並論,問今次復出可擔心外界又拿兩人作比較?陸家俊笑言:「有比較過咩?係個名成日連埋一齊,其實係因為軟硬天師首歌《廣播道Fans殺人事件》,一開始就提咗我哋兩個個名,後來少爺占做廣播劇又用我個名做角色名,而當奴就叫「蔡興麟」,所以搞到啲人成日以為我哋黐埋一齊,但其實冇乜關係。(同佢有聯絡?)成廿幾年冇見過。」

黃翊和蔡興麟等90年代歌手輪流復出,一眾網民不忘召喚他,他笑言:「真係好多謝大家仲記得我,真係好Surprise(驚訝),原來大家冇遺忘過我。」他又笑言早幾年出街都有人認得,但近年已經冇,可能是因為自己肥了。

場地:BOOM LAB


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!