掃呢頁CODE去手機

2019年1月26日 星期六

【林嶺東追思會】45年以來從未失聯 杜琪峯失好友:其實都冇得好番 __,杜琪峯,林嶺東,

(攝影:仇志德)
杜琪峯代表林嶺東追思委員會接受傳媒訪問,他表示委員會中尚有徐克、張艾嘉、岑建勳、林嶺東太太,他說:「好多謝大家關心,阿東其實係一個好熱愛電影嘅工作者, ...


杜琪峯代表林嶺東追思委員會接受傳媒訪問,他表示委員會中尚有徐克、張艾嘉、岑建勳、林嶺東太太,他說:「好多謝大家關心,阿東其實係一個好熱愛電影嘅工作者,平時生活簡單同低調,佢嘅葬禮上,我哋都跟番佢屋企人嘅安排,盡量簡單,平靜舉行。其實今日追思會係畀大家記憶番阿東,同阿東過往開心嘅日子,所以林太亦都攞咗阿東生前嘅酒嚟同大家分享,藉住今日嘅追思會,亦都希望大家能夠友誼長存。阿東嘅離開令到大家更加團結,同埋多啲關懷,希望大家珍惜現有、活在當下,生活都總要過。」

相關新聞:【林嶺東追思會】離世前籌備新戲訴說半生領悟 張家輝:佢都好心急



問到在追思會上有沒有甚麼分享?杜琪峯透露:「大家都係傾吓啲開心嘢、歡樂事,唔再悲傷,因為日子都要過,阿東都唔想見到我哋歪埋口面,佢係一個非常之開朗嘅人嚟。」



提到張家輝透露林嶺東有一套未完成嘅遺作,杜琪峯說:「其實我都唔清楚,要問番張家輝,而林嶺東生前嘅《八部半》其實已經完成咗,如果大家要追悼佢,就可以睇呢部作品。」

相關新聞:【林嶺東追思會】任達華堅持出席悼念 改航班押後赴日工作



問到杜琪峯心情如何?他說:「其實都冇得好番嘅,呢個係我40幾年嘅朋友,我哋由73年相識到現在,有好多接觸,無論佢喺邊度返嚟都會搵我食飯,45年嚟都冇試過失聯,亦都冇拗撬,佢嘅離開更加令我覺得所有嘢冇我想像中咁簡單,嚟得快就去得快。」



(攝影:仇志德) 杜琪峯提到相識45年好友離世,心情難以平復。 杜琪峯提到相識45年好友離世,心情難以平復。
盧海鵬

盧海鵬
姜大衛同李琳琳

姜大衛同李琳琳
張同祖

張同祖
麥嘉

麥嘉
林家棟

林家棟
古天樂

古天樂
鄧英敏與訓練班同學以林嶺東的電影戲名創作了一首詩送給阿東家人。

鄧英敏與訓練班同學以林嶺東的電影戲名創作了一首詩送給阿東家人。
田啟文

田啟文

鍾意就快D Share啦!