網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月27日 星期日

【玉女變肉女】45歲葉蘊儀好擦得 下午茶鋸扒兼打包 __,葉蘊儀,

葉蘊儀係八十年代崛起嘅玉女,其清純可愛形象除咗香港大受歡迎外,更一度席捲中、日、韓、台及其他亞洲地區。可惜婚後生兒育女,外表身材變化好大,令唔少人慨嘆 ...




葉蘊儀係八十年代崛起嘅玉女,其清純可愛形象除咗香港大受歡迎外,更一度席捲中、日、韓、台及其他亞洲地區。可惜婚後生兒育女,外表身材變化好大,令唔少人慨嘆歲月不饒人。不過《壹》仔早前撞見佢,身形有改善喎,淡妝示人亦都無之前咁顯老態,稱不上美魔,但45歲嚟講唔錯㗎喇。

當時大約下晝三點三,葉蘊儀一個入咗餐廳坐低歎下午茶,一般人都係食瀨粉、西多、沙律呢啲,估唔到葉蘊儀竟然係鋸扒,而且大大塊,份量足夠俾精壯男士填飽肚有突,佢一個女人仔係咪咁擦得呀?但見佢一啖接一啖,一嚿又一嚿擺落口,戰鬥力真係不容忽視,短時間已經KO咗半塊。不過唔知係咪趕時間呢?扒都未鋸完,其實連凳都未坐暖,佢就打包然後急急腳離開。


鍾意就快D Share啦!