掃呢頁CODE去手機

2019年1月27日 星期日

李若彤:懶理負評!45歲李若彤再扮小龍女冇壓力 __,李若彤,

都仲係咁靚!藝人李若彤應好友曾志偉之邀出席慈善盤菜宴,她透露今次是首次參與,志偉幾天前才突然通知她。現年45歲的她,早前在內地節目上扮演曾飾演過的經典 ...


都仲係咁靚!


藝人李若彤應好友曾志偉之邀出席慈善盤菜宴,她透露今次是首次參與,志偉幾天前才突然通知她。現年45歲的她,早前在內地節目上扮演曾飾演過的經典角色「小龍女」,問她有否壓力?她坦言:「又唔係第一次扮,三年前扮過一次,反而95年第一次扮有壓力。因為未摸索到,唔知頭同妝配唔配合到,第一次唔係扮得咁好,後來就搵到合適嘅頭髮同化妝。我年齡增加咗,智慧都增加咗,我冇乜所謂!希望畀一個回憶大家,喜唔喜歡冇所謂,我係為咗畀喜歡我嘅人睇,有啲人批評,咁每個人心目中都有自己嘅小龍女,我又唔係做畀你睇,唔介意人哋講乜,我依家覺得開心,想做就去做,唔需要同人交待。(會扮到幾多歲?)最重要係場合適合,硬夾扮嘅話唔適合,但當日嘅場合我覺得咁做係好自然。」

提到新年,她表示會一家人旅行度歲:「上年新年去咗日本,今年去東南亞。(為咗避年?)唔係,而係有年我爸爸走咗,得番媽咪一個,佢唔想喺香港過年,所以就第一次同佢去旅行,唔想佢有傷心感覺,後來發現原來一家人旅行好開心,呢個習慣都有七、八年。」她又笑指一家人相處模式很特別,喜歡互窒:「外人唔知,以後我哋好唔和諧,但呢個係我哋溝通模式,係愛嘅表現,不過有啲初相識嘅人好唔慣,就問我呢個同呢個係咪唔啱,但其實係真愛嘅表現,大家唔理對方先大鑊。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!