掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

47歲康華踩過界小三洗底變Rap妹 __,小三,康華,

穿上古裝的康華坐在六百萬名車上,名副其實香車美人。
47歲康華踩過界小三洗底變Rap妹藝人康華破格踩入樂壇做Rapper,不再做「小三專業戶」!她拍攝新歌MV時,穿上古裝谷出湯碗胸,更出動價值約600萬 ...


47歲康華踩過界小三洗底變Rap妹

藝人康華破格踩入樂壇做Rapper,不再做「小三專業戶」!她拍攝新歌MV時,穿上古裝谷出湯碗胸,更出動價值約600萬的名車襯托,車主疑似是追求者。康華直認將踏入人生大事,47歲的她不愁冇出路。

曾演《陀槍師姐》系列、《醉打金枝》及《刀下留人》等劇集的康華,均演小三、風塵女子或奸妃,故有「御用情婦」之稱。早前她於《流行經典50年》翻唱台灣歌手黃品源的經典歌《你怎麼捨得我難過》一鳴驚人,加上她於劇集《宮心計2深宮計》的押韻對白,被網民封為「唐代Rapper」。環星唱片公司見她大受歡迎,食住上力捧這位美魔女做歌手,推出Rap歌《拼火花》。

谷湯碗胸 風情萬種

日前康華拍攝處女MV時,除有蒙面女俠及女強人造型外,最煞食是為她度身訂造的古裝Look,谷出34D湯碗胸的她風情萬種,令人睇到腦充血,更出動價值近600萬的法拉利,營造香車美人效果。而現場有一名神秘男全程𥄫實,惹人猜測她有新戀情。

本宮就出歌,唔係唔畀面?(設計對白)
  • 本宮就出歌,唔係唔畀面?(設計對白)
蒙面黑衣打扮,激似女黑俠木蘭花。

  • 蒙面黑衣打扮,激似女黑俠木蘭花。
陳煒晒香肩,康華都讚索。

  • 陳煒晒香肩,康華都讚索。

問到借出名車的男士是否追求者?康華說:「朋友嚟嘅,佢同曾志偉、苗僑偉好熟o架,佢嗰日都有嚟。」忙於照顧患病雙親的她除了努力演戲外,坦言希望轉做Rapper開拓新財路,發展內地市場。單身多年的她笑言:「好多朋友笑我嫁唔出、唔會結婚,話今次轉做Rapper出新歌,當係我結婚咁嚟賀我,係我嘅人生大事,所以下星期開發布會,嗰日會有好多朋友嚟支持我。」最令她感動的是,曾志偉打算放棄返內地開政治會議,專誠來撐她,不過遭她婉拒:「我同志偉講開國家大事會緊要啲。」

陳煒拍片 露肩支持

問到可考慮角逐樂壇新人獎?她稱沒想過:「不過羅仲謙鼓勵我,有機會應要試一試。(向歌壇發展,想唔想將電視角色洗底?)都可以咁講,以前我成日被人封做『小三專業戶』,不過近幾年都好少接到呢啲角色,多數都做慈母同嫵媚角色。」另外,她邀得好友陳煒齊穿浴袍拍片造勢,對方問到:「康師傅(康華),聽講你首新歌係Rap喎,內容講乜嘢?」康華搞笑說:「Rap你囉!講煒哥點樣拼火花,點樣去做嘢,見你咁辛苦,幾日唔瞓覺。」此時陳煒拉開浴袍騷香肩,康華即大笑及攬實對方。






鍾意就快D Share啦!