掃呢頁CODE去手機

2019年1月8日 星期二

【說好的全裸戲呢?】拍足5粒鐘床戲變10秒激嘴 柯奐如鈕承澤演出網上瘋傳 __,柯奐如,瘋傳,鈕承澤,

(資料圖片(左)、網上圖片)
台灣名導鈕承澤(豆導)喺上個月被爆疑性侵劇組女工作人員後,陸續有唔少關於佢嘅黑歷史爆出,好似佢喺07年自導自演電影《情非得已之生存之道》時,有傳佢強迫 ...


台灣名導鈕承澤(豆導)喺上個月被爆疑性侵劇組女工作人員後,陸續有唔少關於佢嘅黑歷史爆出,好似佢喺07年自導自演電影《情非得已之生存之道》時,有傳佢強迫女星柯奐如全裸同佢拍床戲,結果柯奐如喺社交網撰千字文自揭瘡疤,指鈕承澤喺事前冇溝通嘅情況下,要佢拍攝全裸床戲,嗰陣佢為咗畫面設想、身體唔希望留有痕迹,於是只係黐乳貼就上場,而鈕承澤亦只係戴咗避孕套,仲保證「不會放進去」,整場床戲拍了5小時,不過剪接後播出片段只係10秒。(新聞連結: https://bit.ly/2sfWOop )



柯奐如同鈕承澤呢場床戲嘅片段,今日喺網上瘋傳,睇番當日嘅片段,柯奐如同鈕承澤激情擁吻之後,柯奐如畀佢除咗件上身衫,得番件黑bra,鈕承澤就赤裸上身,尺度亦只係點到即止,好快就轉咗去另一個畫面,完全冇再見到柯奐如所提及嘅畫面,實在唔明白點解嗰陣用咗5小時拍攝,最後出街嘅只係得嗰10秒,難怪柯奐如喺千字文話:「若影片其實是可以以這樣的形式呈現,那當初真的有必要付出如此多來完成嗎…?那對我的心理來說,是二次傷害…。」



鈕承澤除咗被柯奐如指控之外,仲被爆當年執導電視劇《我在墾丁天氣晴》嘅時候,亦安排自己演張鈞甯嘅一夜情對手,仲親身示範錫對方條頸,張鈞甯都畀佢嚇咗一跳,跟住仲有傳喺拍電影《愛 Love》時,鈕承澤亦臨時加插一場同舒淇嘅床戲,不過舒淇以「冇必要」為由拒絕咗。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(資料圖片(左)、網上圖片) 床戲只刪剪得10秒,事前又要被鈕承澤如此對待,難怪柯奐如覺得受傷害!(網上圖片) 床戲只刪剪得10秒,事前又要被鈕承澤如此對待,難怪柯奐如覺得受傷害!(網上圖片)
所有親熱鏡頭都係點到即止!(網上圖片)

所有親熱鏡頭都係點到即止!(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!