掃呢頁CODE去手機

2019年1月17日 星期四

黃澤鋒:52歲太太高齡有喜 黃澤鋒興奮宣布願望成真 __,黃澤鋒,

恭喜黃澤鋒!現年51歲前無綫藝人黃澤鋒,喺社交網開心宣布佢做爸爸喇!佢上載一張BB粉紅色手套相,然後留言:「#1+1=3#2019願望成真#以欣喜之心 ...


恭喜黃澤鋒!


現年51歲前無綫藝人黃澤鋒,喺社交網開心宣布佢做爸爸喇!佢上載一張BB粉紅色手套相,然後留言:「#1+1=3 #2019願望成真 #以欣喜之心迎接新生命的來臨 #一家三口 #樂也螎螎(融融)」唔知係咪囡囡呢?

努力9年成功懷孕

佢同太太陳麗麗於2010年結婚,兩人一向好喜歡小朋友,奮戰9年,52歲的太太終於願望成真成功懷孕!真係恭喜恭喜!話晒頭一胎,仲要52歲已是高齡產婦,所以黃澤鋒對太太照顧得無微不至,車出車入,唔准太太拎重嘢。

「老婆犧牲好大」

澤鋒受訪時表示:「太太懷孕3個月鬆啲,好開心嘅!」BB仲好細,所以仲未知道性別,計番即是7月預產期。談到依然有心有力時,他笑言:「唔知呢,OK啦,仔女都係自己嘅,冇乜所謂!」而太太更是「超」高齡產婦破晒紀錄,他都說:「嘩~咁嘅年紀都仲可以佗個B,我諗係啩,太太都好好,佢呢個年紀都犧牲好大!」而他就要努力搵奶粉錢:「我平時教開拳同小朋友游水,兩樣嘢都辛苦!不過太太都教開拳,所以我要頂晒佢個位!」澤鋒更連續多次講了「好開心」,相信兩公婆都非常興奮期待小生命來臨!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!