掃呢頁CODE去手機

2019年1月8日 星期二

【發生咩樹|真面目曝光?】吳尊當眾發火鬧72歲老父 仲越講越大聲 __,吳尊,

大家都知吳尊份人好好脾氣,不過佢竟然喺節目錄影中對住老竇發火,兩父子仲越講越大聲,咩事呢?其實吳尊對老竇語氣重咗,都係出於愛之深責之切啫。雖則吳爸爸睇 ...


大家都知吳尊份人好好脾氣,不過佢竟然喺節目錄影中對住老竇發火,兩父子仲越講越大聲,咩事呢?

其實吳尊對老竇語氣重咗,都係出於愛之深責之切啫。雖則吳爸爸睇落好後生,但始終72歲年紀唔細,加上有腰椎同膝蓋問題,所以當吳尊一見到老竇同班朋友去健身做重量訓練,立即阻止!不過吳爸爸覺得做輕一啲,慢慢做就無問題,堅持想繼續,連個仔話帶佢去醫院做檢查都耍手擰頭,激到吳尊面都黑埋。

做人仔女嘅,梗係明白吳尊苦心啦,但站於老人家立場,吳爸爸想繼續同朋友去做健身其實都唔難理解,佢話:「跟他們在一起時間過的比較快,而且大家都談得很融洽。」老人家退休後唔想無所事事搞到好似好無用咁,最好嘅方法就係同班朋友一齊吹下水,但而家個仔唔批准,令老人家覺得頓失打發時間嘅寄託,難免失望。更何況吳尊更要求老竇離開舒適區去北京做治療,吳爸爸更加唔會想。

老人家身體同心理都要同時兼顧,真係手掌手背都是肉。




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!