網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月30日 星期三

吳耀漢:腎衰竭剩一成功能 79歲吳耀漢每日洗肚4次 __,吳耀漢,

79歲的演員吳耀漢與兒子吳嘉龍昨晚在又一城出席賀歲片《如珠如寶》首映禮。吳耀漢因腎衰竭,兩星期前剛接受完手術,不過他出席活動時精神顯得不錯,他說:「之 ...


79歲的演員吳耀漢與兒子吳嘉龍昨晚在又一城出席賀歲片《如珠如寶》首映禮。吳耀漢因腎衰竭,兩星期前剛接受完手術,不過他出席活動時精神顯得不錯,他說:「之前做咗個『洗肚』(腹膜透析)手術清除毒素。(身體狀況點?)依家身體有啲虛弱,要習慣肚裏面有條膠喉𠺘吓𠺘吓咁。(幾時要再『洗肚』?)兩個星期後,自己每日都要洗4次,每次一個鐘,依家都係休息緊,今日先啱啱去完醫院洗傷口。」吳耀漢又忠告所有人有病要睇醫生,醫生指他不會即刻死,所以會堅持抗病魔。而吳嘉龍則表示當然擔心爸爸,但最重要是他感覺舒服,一家人亦會支持他。

吳耀漢透露現在兩個腎臟只剩餘十分之一功能,問到可考慮會換腎?他說:「年紀太大唔適合換腎,依家呢個方法係最安全、最容易。(可唔可以拍戲?)可以,不過唔可以咁長時間,醫生話最多每日只可以拍六、七個鐘,因為都要洗肚。」而吳嘉龍則笑謂人工要加多點。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!