網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月11日 星期五

【誕8磅巨B】撒嬌女隋棠生第三胎用力過度 搞到囝囝骨折 __,隋棠,

(fb圖片)
「不可以吃兔兔」嘅撒嬌台灣女星隋棠,跟老公Tony婚後育有3歲嘅囝囝Max同1歲嘅囡囡Lucy,去年12月再誕下孻仔Olie。隋棠3胎都選擇順產,生O ...


「不可以吃兔兔」嘅撒嬌台灣女星隋棠,跟老公Tony婚後育有3歲嘅囝囝Max同1歲嘅囡囡Lucy,去年12月再誕下孻仔Olie。隋棠3胎都選擇順產,生Olie嗰陣,卻因為分娩太用力,令到囝囝骨折。



隋棠噚晚喺facebook以千字文講呢次生產經驗,佢話:「憑着生第二胎Lucy時,自己從開始感覺到痛到生完只花了30分鐘的急產經驗,加上聽過的所有生了兩個孩子以上的媽媽經驗都是越生越好生,所以這次生Olie,便決定『不打減痛分娩』」可惜最後事與願違。

佢講到入院嘅早上,臨出門之前仲同隋媽媽講笑,話生完可以返嚟食午飯,「結果誰知道整個生到了隔天早上。過程中催生已經都催到底,眼看醫生吃完了早餐、又去吃了午餐,連晚餐都吃完了」,入院待產期間,佢覺得一時超痛、一時唔係太痛,形容老公係睇住一場「慢速的彷彿無止盡的凌遲」

隋棠稱分娩前一個鐘,當時感到好痛:「邊痛也只能邊在內心反悔無助吶喊,在一次憋氣用力時,聽到醫生開心宣佈:『快了,看到頭了喔,頭髮好多啊!』彷彿看到一線曙光般,我用盡僅剩不多的意志力,緊接再用力擠了兩次後,醫生果然大喊:『好了!出來了!』只過了大概3秒,才鬆了一口大氣以為解脫的我又突然痛了起來,很痛很痛又看不到自己下面,我趕忙問醫生怎麼了?醫生淡定的回:『啊,是頭出來了,但肩膀卡住了,他肩膀好寬,以後可以打橄欖球?』」



隋棠在入院16個鐘頭後,終於生咗約8.1磅嘅男B:「終於帶著他為了奮力擠出媽媽狹窄骨盆而骨折的鎖骨壯麗出生了!回過神後趕緊關心一下從頭到尾站在我身邊、一向比我還緊張的Tony哥,看看他還好嗎,結果他轉頭對我說:『Baby,好恐怖喔!』我想說是不是這次血也很多又嚇到他?結果他說不是:「是Olie只有伸一個頭出來在妳兩條腿間那個畫面。」



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



(fb圖片) Olie出世有8.1磅,可算是巨B。(fb圖片) Olie出世有8.1磅,可算是巨B。(fb圖片)
因為媽媽太用力,搞到Olie骨折。(fb圖片)

因為媽媽太用力,搞到Olie骨折。(fb圖片)
爸爸抱住囝囝,一臉滿足。(fb圖片)

爸爸抱住囝囝,一臉滿足。(fb圖片)
隋棠同老公Tony抱住老三Olie。(fb圖片)

隋棠同老公Tony抱住老三Olie。(fb圖片)
隋棠跟黃曉明合作過電影《撒嬌女人最好命》。

隋棠跟黃曉明合作過電影《撒嬌女人最好命》。
隋棠噚晚發千字文,詳細描述生第三胎嘅苦況。

隋棠噚晚發千字文,詳細描述生第三胎嘅苦況。

鍾意就快D Share啦!