掃呢頁CODE去手機

2019年1月24日 星期四

黎明:9個月大白雪雪!黎明囡囡出巡冇扭計 __,黎明,

黎明幾時追多個?天王黎明(Leon)與女友Wing的愛情結晶品去年4月出世,初為人父的Leon,即變了緊張爸爸,不欲女兒曝光,直至女兒約4個月大時,他 ...


黎明幾時追多個?


天王黎明(Leon)與女友Wing的愛情結晶品去年4月出世,初為人父的Leon,即變了緊張爸爸,不欲女兒曝光,直至女兒約4個月大時,他才在社交網公開正臉照找數。早前,Wing帶同囡囡鮮有外出,由司機載往銅鑼灣,原來是出席家庭聚會。轉眼間,Leon的愛女已經9個月大,皮膚白雪雪,與爸爸長得如同餅印。Leon愛女經媽咪的悉心打扮下,穿上與媽咪同款的波鞋,席間還不停四圍望,眼仔睩睩!難得的是她任由親友抱亦沒有扭計,認真乖巧!而Wing亦已收身,飯後便由司機載返上水寓所。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!