網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月22日 星期二

Angelababy:籲停食穿山甲通乳 Baby被插「幫倒忙」 __,Angelababy,Baby,楊穎,

好無辜!女星Angelababy早前為國際環保組織拍攝一條短片,宣揚要保護瀕臨絕種動物穿山甲,片中見佢抱住一隻穿山甲,並描述穿山甲正面對嘅問題:「過去 ...


好無辜!


女星Angelababy早前為國際環保組織拍攝一條短片,宣揚要保護瀕臨絕種動物穿山甲,片中見佢抱住一隻穿山甲,並描述穿山甲正面對嘅問題:「過去10年有近100萬隻穿山甲慘遭殺害,甲片和肉被非法利用,非法藥材不是通乳的選擇,讓每一隻穿山甲寶寶能在母愛下平安的長大。沒有買賣,就沒有殺害。」之後佢亦有喺微博轉發,並寫上:「我承諾不用穿山甲通乳。」

本來呢條短片嘅信息好正面,點知就惹來網民批評指佢「幫倒忙」,事關有網友指Angelababy嘅言論並冇澄清到「穿山甲不能通乳」,反而變相宣傳咗呢個錯誤嘅信息,令更多人誤解。不過亦有網友為Angelababy感不值,指佢都只係出於好心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!