掃呢頁CODE去手機

2019年1月29日 星期二

胡杏兒:胡杏兒再佗B 李施嬅姚子羚興奮爭做契媽 __,姚子羚,李施嬅,李詩韻,胡杏兒,

藝人胡杏兒再度懷孕,身為胡說八道好姊妹的李施嬅及姚子羚齊齊叫好!施嬅接受東網訪問時笑言:「佢好叻、好犀利!生仔、生女都咁好,因為佢個BabyLee太得 ...


藝人胡杏兒再度懷孕,身為胡說八道好姊妹的李施嬅及姚子羚齊齊叫好!施嬅接受東網訪問時笑言:「佢好叻、好犀利!生仔、生女都咁好,因為佢個Baby Lee太得意,都唔夠我哋咁多個契媽爭,個個都想攬佢、錫佢,叫佢生多幾個,我哋唔係幾夠喉,個個都未有得生,呢個任務交晒畀佢先。」

而子羚被問到今次想有契仔定契女時,她表示:「開心呀!又多個可愛BB,仔女都冇所謂,睇吓爸爸媽媽鍾意仔定女先,我哋會迫杏兒畀我哋做多次契媽!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!