掃呢頁CODE去手機

2019年1月31日 星期四

霍嘉恩:激罕泳衣造型 霍嘉恩捱凍影寫真月曆 __,寫真,霍嘉恩,

前有線主播霍嘉恩(Gracey)最近回復自由身,自資推出限量寫真月曆回饋Fans及為青春留念,今次她到華欣拍攝,除了清純及靚女造型,亦罕有地身穿泳衣上 ...


前有線主播霍嘉恩(Gracey)最近回復自由身,自資推出限量寫真月曆回饋Fans及為青春留念,今次她到華欣拍攝,除了清純及靚女造型,亦罕有地身穿泳衣上陣,她說:「只有四日拍攝時間,因為好趕,一大早就要化妝影相,有一日更加係拍到半夜一點幾,嗰日係拍浸浴照,可惜整棟大廈都冇熱水,差啲感冒,拍完仲要去另一棟樓先沖到熱水涼,算係好特別經歷。」

講到月曆內有幾張泳衣照,她直言算是多年來拍攝最多的健康性感照,難怪一推出就收到大量訂單,但Gracey表示這次印刷量很少,自己也只是留了一本,不打算再加印。問將來會否再出寫真?她說:「暫時冇呢個打算,除非有公司贊助,今次想設計一本特別嘅月曆,仲有負責排版,畀大家珍藏,其實都唔容易。」她表示很感謝大家對月曆如此捧場,也知道有Fans可能已買不到,因此之後會推出華欣其他照片作贈品,叫Fans記得要留意其社交平台。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!