網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月1日 星期二

朱智賢:公開戀情差啲乜?朱朱險走光謝東閔唔識做 __,朱智賢,謝東閔,

輸經驗!藝人謝東閔和朱智賢首次以情侶檔出席除夕倒數活動,而朱智賢以Tube-dress裙示人,但在台上唱歌時裙子背部位置向下滑落露出雙面膠紙,見她落台 ...


輸經驗!


藝人謝東閔和朱智賢首次以情侶檔出席除夕倒數活動,而朱智賢以Tube-dress裙示人,但在台上唱歌時裙子背部位置向下滑落露出雙面膠紙,見她落台時司儀和謝東閔都有幫她按着裙子背後。事後兩人接受訪問時,朱智賢謂起初不知發生何事,只見工作人員叫她「別轉身」,還以為沒拉好拉鏈,後來先知道裙子有點向下滑。問到謝東閔可有擔心她走光?謝東閔謂:「我都諗住想上台幫佢拉住,但見佢又未好嚴重就等佢唱埋首歌先。」朱智賢即言:「你應該即刻除件褸我褸住嘛,係咪見我未去到『臨界點』!」

講到以情侶檔出席是否承認戀情?朱智賢繼續否認情侶關係,她謂:「係好朋友啫。(你覺得謝東閔仲欠啲乜?)誠意囉,呢樣好緊要㗎,騷多啲畀我睇先得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!