掃呢頁CODE去手機

2019年1月30日 星期三

鍾舒祺:鍾舒祺爆婚訊 鍾舒漫:阿妹竟然快過我嫁! __,鍾舒漫,鍾舒祺,

33歲歌手鍾舒祺(Sukie),與年長三年的本地樂隊Ever結他手李恒韜拍拖四年多,感情相當穩定,日前更正式入紙排期註冊婚,其擬結婚通知書曝光,男方職 ...


33歲歌手鍾舒祺(Sukie),與年長三年的本地樂隊Ever結他手李恒韜拍拖四年多,感情相當穩定,日前更正式入紙排期註冊婚,其擬結婚通知書曝光,男方職業報稱音樂人,鍾舒祺則報稱藝人,二人報住大角咀同一地址。

曾表示唔會爬家姐頭

熱愛音樂的Sukie推出過不少專輯和單曲作品,亦參加過不少歌唱比賽,近年更拍住家姐鍾舒漫(Sherman)合作。去年她接受本報訪問時談及感情,曾表示與男友認識了九年時間,拍拖四年。談到結婚,當時她表示:「唔會爬家姐頭,一定要家姐結婚先,仲要佢生仔先。」誰知現在先一步公布喜訊。

絕對唔係奉子成婚

Sherman受訪時對妹妹的婚事「被發現」感到意外:「估唔到咁快就畀人知,其實都係開心事,佢哋認識超過十年,希望佢哋嚟緊嘅日子,用夫婦嘅身份繼續走下去,妹妺結婚梗係開心啦,佢竟然快過我,但係見到自己個妹,有個咁錫佢嘅人係佢身邊,自己好滿足!」問妹妹是否奉子成婚?她代否認:「絕對唔係,佢哋深思熟慮咗一段時間先決定結婚。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!