掃呢頁CODE去手機

2019年1月28日 星期一

周汶錡:【細仔都唔驚】周汶錡大仔跳水拍心口壯膽 __,周汶錡,

好叻豬呀!唔少小朋友都會驚水,不過名模周汶錡(Kathy)兩個仔Jacques同Avner一啲都唔驚,仲跟爸爸一齊去游水添!兩個細路只係戴上手袖形水泡 ...


好叻豬呀!


唔少小朋友都會驚水,不過名模周汶錡(Kathy)兩個仔Jacques同Avner一啲都唔驚,仲跟爸爸一齊去游水添!兩個細路只係戴上手袖形水泡,三父子仲喺水中齊齊擺出趣怪樣,而只有1歲幾嘅Avner仲搞笑捉實兩隻腳仔擺甫士,一啲都唔驚!

Kathy仲上載一段Jacques跳水片,裝備十足嘅佢戴埋泳鏡,仲拍一拍心口壯膽,之後就一躍而下,搞笑不斷發出「Bu..Bu...」聲,非常叻仔!爸爸都即刻畀個叻,網民都大讚好大膽勇敢呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!