掃呢頁CODE去手機

2019年1月6日 星期日

李美慧等通知去飲 __,李美慧,

李美慧指時間許可的話,會出席馬賽的婚宴。
李美慧等通知去飲馬賽爆出大堆負面新聞後,敗走北上,偶爾拍劇,惟本地娛圈甚少聽到她的消息,她僅出席過胡杏兒生日會及楊怡、羅仲謙婚宴,以姊妹團成員身份現身 ...


李美慧等通知去飲

馬賽爆出大堆負面新聞後,敗走北上,偶爾拍劇,惟本地娛圈甚少聽到她的消息,她僅出席過胡杏兒生日會及楊怡、羅仲謙婚宴,以姊妹團成員身份現身,今次突然網爆結婚,好友李美慧、楊怡等都並不知情,不過紛紛送上祝福。楊怡表示看到新聞才知:「我哋有個Group嘅,大家已經留言恭喜佢,有問佢點解收得咁密實,大家都戥佢高興,祝佢白頭到老,永結同心!」其夫羅仲謙同樣送上祝福。

而早前生BB獲馬賽探望的李美慧,表示剛得悉喜訊:「我唔識佢老公,不過都好戥佢開心!(會唔會去婚禮?)睇佢點,時間OK我會去o架!(知時間、地點未?)未,要等佢通知。」問到馬賽的心情,她指對方結婚當然開心。至於好友胡杏兒也送上祝福:「希望佢哋早生貴子!(認識新郎嗎?)其他唔Comment,恭喜佢。」曾於2012年合作《名媛望族》而傳緋聞的周志文,看到報道恭喜馬賽:「好開心,可以搵到一個同佢廝守終生嘅伴侶!」

楊怡、羅仲謙向馬賽送祝福。
  • 楊怡、羅仲謙向馬賽送祝福。





鍾意就快D Share啦!