掃呢頁CODE去手機

2019年1月18日 星期五

【《愛.回家》上位小生】不斷搵辦法維生 做過冷氣及汽車維修 何君誠:公司無加人工,但有挽留我 __,何君誠,愛.回家,

《愛.回家》上位小生何君誠,離開無綫半年,決定唔再做演員,去蒙古開牧場、旅館,希望做生意賺錢,可以俾好啲生活爸爸媽媽。唔知佢提出離開時,無綫有冇加人工 ...




《愛.回家》上位小生何君誠,離開無綫半年,決定唔再做演員,去蒙古開牧場、旅館,希望做生意賺錢,可以俾好啲生活爸爸媽媽。唔知佢提出離開時,無綫有冇加人工挽留佢呢?「公司無加我人工,但係有挽留我,金錢係一個好重要嘅問題。」08年參選港男入行嘅佢,唔經唔覺,原來已經入行10年,啱啱捱出頭,公司開始俾機會就決定離開,會唔會好唔抵?「啱啱過咗嗰啖氣,你唔會知道,無人會話俾你聽,無問題,下個機會都係你嘅,無人會咁樣對你講,你都係會驚,而你亦都見到做緊嘅工作,唔係被力捧緊,所以就縮一縮」何君誠離開後,有同事打電話問佢點解走,叫佢返去再簽番佢,不過,心態已經唔同咗嘅何君誠,婉拒咗對方嘅好意。「叫我簽番約,但始終因為已經離開,心態唔同咗,到最後一日仍然矛盾緊會唔會留低,但當你一走咗,再重新傾過嘅時候,我當時嘅選擇就係有自己嘅發展,你等我安頓好所有嘢,先再考慮返唔返嚟,當時我嘅回應係咁樣。」離開嘅原因當然同「錢」有關,就算連挽留都唔加人工,留低又有咩意思?「因為心裡面最大嘅包袱其實係家庭,所有決定嘅第一點,都係由家庭出發。尤其是我做呢一行,你要心痛自己嘅工作,入TVB頭一年,我係連三千月薪都無,啲錢真係只夠食飯搭車,當時未簽經理人合約,可以做吓模特兒工作,又試過做冷氣工程,又試過整

車,要不斷搵辦法維生,但只係足夠維生。」

咁嘅生活,佢捱咗四、五年,為嘅係滿足自己嘅任性,追逐演員夢。「因為任性,爸爸媽媽一直都無逼你要對屋企有咩責任,喺自己心裡面就會有條刺,而一日一日見到爸媽變老,記憶同身體開始變差,我好坦白,媽咪喺我廿幾歲嘅時候患過一次重病,令我有一個體會,人生唔係奉旨會仲有十年命,唔係奉旨有二十年命,有機會出年突然間就會離開,所以喺我心目中想做一件事,就係喺我有能力,或者而家有發展空間,可以賺多啲錢,我想佢哋會有機會享福,呢個係我心裡面想做到嘅事。」除咗錢之外,睇唔到前景亦係離外嘅原因。「香港電視業其實退步緊,就算我唔轉行,要喺電視業、演藝界發展,我喺一個退步緊嘅市場工作,定係想辦法跳去最前線市場搏一鋪,喺嗰個定義裡,令到我都想離開。」何君誠雖然離開咗無綫,但佢嘅圈子離唔開圈內班朋友。「其實好難唔一齊,畢竟工作十年,讀書時期嘅朋友只係剩番一個,全部朋友都係演藝圈,其實已經無分別,離開之後都係同番佢哋一齊玩,佢哋亦都覺得我唔會離開呢個圈,覺得我遲早都會回歸,只不過而家有啲新方向咪嘗試一下,有機會一定會回歸,有機會做主角唔通你會唔拍?即係某程度上,我都覺得自己會回歸,呢一刻就先做好牧場呢件事。」

攝錄及攝影:黃志明

採訪:肥A


鍾意就快D Share啦!