掃呢頁CODE去手機

2019年1月4日 星期五

鍾欣潼:人妻首個生日冇驚喜?阿嬌唔戴婚戒因為... __,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌今日出席活動冇戴婚戒。藝人鍾欣潼(阿嬌)今晚出席服裝品牌活動,這是她婚後首個亮相的公開場合。問到新婚生活,她答:「暫時冇乜分別。(慣被叫賴太未?) ...


阿嬌今日出席活動冇戴婚戒。


藝人鍾欣潼(阿嬌)今晚出席服裝品牌活動,這是她婚後首個亮相的公開場合。問到新婚生活,她答:「暫時冇乜分別。(慣被叫賴太未?)你哋叫多啲,我咪習慣。」她透露老公因工作關係暫時離港:「都係分開幾日啫。(之前除夕倒數有陪你?)佢陪咗我去澳門做嘢,大家喺車入面倒數,最緊要係重要嘅人喺身邊。(造人計劃呢?)暫時未有。(今個月21號38歲生日,老公會畀驚喜你?)佢暫時未講喎,冇話幫我安排,我就想同啲兄弟姐妹食飯過。(唔二人世界?)大班人開心啲。」

「早知過完年先結婚」

至於出席婚後首個活動,酬勞是否相當吸引?她坦言:「冇傾過錢,咁呢個品牌自己鍾意嘅。(冇戴婚戒嘅?)我呢幾日水腫,手指好痛,所以冇戴。(唔驚老公詐型?)我驚唔見(戒指)多啲。(蜜月呢?)未諗到去邊,本來想去巴黎,但驚危險又凍。(過年返台灣?)香港、台灣兩邊走。(期待第一年派利是?)唔期待,早知過完年先結婚啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!