掃呢頁CODE去手機

2019年1月12日 星期六

張衞健:洪永城夢中告別 張衞健為愛願放棄做大軍閥 __,張衞健,洪永城,

尋晚有冇睇呀?尋晚《大帥哥》大結局喇!唔知大家有冇依依不捨嘅感覺?話晒張衞健要再出山拍劇,不知要等到可年可月可日,而佢都講過:「要沉澱吓,睇睇有冇機會 ...


尋晚有冇睇呀?


尋晚《大帥哥》大結局喇!唔知大家有冇依依不捨嘅感覺?話晒張衞健要再出山拍劇,不知要等到可年可月可日,而佢都講過:「要沉澱吓,睇睇有冇機會先!」希望真係仲有機會喺公仔箱見到佢

張衞健洪永城講出真心話

講番尋日嘅劇情,一開場張衞健叫晒昇威鎮嘅鎮民嚟公審洪永城,完全係佢一場Solo戲,「一輪嘴式」嘅對白,網民都話消化唔切,不得不佩服佢嘅記憶力,同埋講出嚟嘅對白字正腔圓!後來Dicky同洪永城及蔡思貝入咗一間教堂,張衞健和洪永城用手槍以「俄羅斯輪盤」方式對決,輪流一人開一槍,向蔡思貝講出真心話,當洪永城開最後一槍時,先知原來張衞健冇入子彈,一直當佢兄弟,全心全意保護佢。但洪永城未有領情,即刻逃離教堂。

後來蒙大帥喺昇威鎮大開殺戒,當李嘉同張衞健抗敵時,洪永城及時揸軍車出現,並叫張衞健一聲「大哥」,洪永城同張衞健一路追殺蒙大帥,將手榴彈投去蒙大帥所坐的軍車,最後洪永城犧牲咗,洪永城喺夢中向張衞健告別。

蔡思貝離張衞健而去

蒙大帥一死,張衞健最後統一南海四鎮,成為大軍閥。蔡思貝因為唔想做大帥夫人而坐船離開,而張衞健就踩單車追蔡思貝,後尾仲跳埋入河上船,張衞健向蔡思貝講甘願為她放棄大帥哥之位,唔要權唔要錢唔要勢,佢仲表白:「人魚王子會一直拖着人類女仔隻手,直到永遠,信我。」網民大讚呢幕令人感動到喊!一路將「誰大誰惡誰正確」掛喺口邊嘅大帥哥,最後都選擇咗愛情。

而尋晚張衞健都同一班大帥哥嘅演員飯敍睇大結局,其中簡淑兒就變咗小粉絲張衞健拎合照,佢喺ig上載合照話:「等到慶功宴先敢問影合照,當小fan有得同偶像同劇 。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!