網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月20日 星期日

麥明詩:廣西炒車!麥明詩受傷送院:最痛係盆骨 __,麥明詩,

進行緊單車長征嘅麥明詩驚爆喺廣西炒車!藝人麥明詩為慈善正進行單車長征,行程包括途經中國、越南、老撾、泰國和柬埔寨,到第九日上午時,她於廣西發生意外,在 ...


進行緊單車長征嘅麥明詩驚爆喺廣西炒車!


藝人麥明詩為慈善正進行單車長征,行程包括途經中國、越南、老撾、泰國和柬埔寨,到第九日上午時,她於廣西發生意外,在落斜時失重心撞向一車輛,左邊身落地,檢查之下發現擦傷左肩、手㬹位及盆骨位痛楚,麥明詩感到行動困難及盆骨隱隱作痛,為安全起見急送當地醫院求診,經醫生檢查及電腦掃描後,證實沒有骨折,只是拉傷肌肉,醫生建議要停止運動養傷七日,麥明詩聽從醫生吩咐暫定單車行程,不隨隊踩車,視乎傷勢進展再決定何時與車隊匯合。

無綫派出攝製隨隊拍攝,影片所見的麥明詩受傷後,狀甚痛苦,要由隊友扶住,並坐輪椅到醫院接受檢查,她表示:「我落斜時失重心,左邊身落地,擦傷膊頭、盆骨同手㬹,但最痛係盆骨位,我郁隻腳個盆骨都好痛,唔知係傷到肌肉定係傷到骨,所以要檢查吓,擔心唔知幾時行到路,麻煩隊友要暫時做我人肉拐杖!」

麥明詩接受東網訪問,表示雖然醫生要她休息7日:「但我哋日日都要搬酒店,所以我都會跟埋crew車同隊友一齊出發,即使我踩唔到,都希望喺沿途為佢哋打氣。而自己為求穩陣,都已經照晒盆骨同手嘅CT(電腦掃描),好彩都冇骨折。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!