掃呢頁CODE去手機

2019年1月22日 星期二

鍾欣潼:甜到乸嚨!賴弘國晒妻成癮 萬千寵愛在嬌身 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

幸福!昨日(21號)係藝人鍾欣潼嘅38歲生日,今年除咗同一班好兄弟姊妹慶祝之外,仲多咗老公賴弘國同佢度過呢一日!晒妻狂魔尋日就Post咗同阿嬌慶祝生日 ...


幸福!


昨日(21號)係藝人鍾欣潼嘅38歲生日,今年除咗同一班好兄弟姊妹慶祝之外,仲多咗老公賴弘國同佢度過呢一日!晒妻狂魔尋日就Post咗同阿嬌慶祝生日嘅相,留言話:「妳是我最好的朋友、家人、老婆,小公主生日快樂🎂」相中有容祖兒、蔡卓妍、鄭希怡與關智斌等老友,就好似老公賴弘國所講咁係一個萬千寵愛在一身嘅小公主!阿嬌都有喺個Post留言:「愛你老公」。真係畀佢哋甜到個喉嚨乸乸哋!

賴弘國自從同阿嬌一齊之後,社交網上面幾乎每個Post都同阿嬌有關,有Fans都忍唔住留言話好鍾意見到佢係咁Post自己老婆,大讚佢係一個好Sweet嘅老公呀,大家都好矛盾地一邊畀佢哋閃親,一邊又追佢哋啲Post!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!