掃呢頁CODE去手機

2019年1月19日 星期六

【好識玩!】趙世曾拖硬膠美女夜蒲 帶埋望遠鏡睇雜技有備而嚟 __,趙世曾,

係人都知趙世曾有心有力,身邊女伴彳亍咁轉,估唔到佢連拍拖活動都好年輕,日前就拖住位硬膠美女現身嘉年華。香港地拍拖去處唔多,趙伯通常都係拖女去睇戲。今次 ...




係人都知趙世曾有心有力,身邊女伴彳亍咁轉,估唔到佢連拍拖活動都好年輕,日前就拖住位硬膠美女現身嘉年華。

香港地拍拖去處唔多,趙伯通常都係拖女去睇戲。今次終於有啲變化,去咗反轉嘉年華!不過,啲機動遊戲咁刺激,掂唔掂㗎?你哋真係同佢定啦,身邊位美女硬膠得有點嚇人,仲有少少似周星馳《西遊記》嘅白骨精添,趙伯咁都頂得順無嚇親,機動遊戲更加小兒科啦。不過要趙伯紆尊降貴去排隊等玩就勢係假,佢見廁所多人排隊都情願忍下唔去啦,所以趙伯成晚剩係去睇咗個雜技團,睇完表演就閃人,兩個人四手揈揈連公仔都無拋隻送俾女伴。

BTW,條女有備而嚟,帶埋望遠鏡去睇雜技,識啲玩法喎!


鍾意就快D Share啦!