掃呢頁CODE去手機

2019年1月12日 星期六

張學友:最強粉絲!張學友開騷阿女唱到力竭聲嘶 __,張學友,

似足阿媽咁靚!「歌神」張學友今晚假紅館舉行《ACLASSICTOUR學友‧經典-香港站‧再見篇》,以全套淺藍色西裝再次登場,先帶來《頭髮亂了》、《和好 ...


似足阿媽咁靚!


「歌神」張學友今晚假紅館舉行《A CLASSIC TOUR學友‧經典-香港站‧再見篇》,以全套淺藍色西裝再次登場,先帶來《頭髮亂了》、《和好不如初》,期間學友的大女張瑤華睇到興奮得舉高手搖,全程勁High!接着學友再快速換了外套唱出《寂寞的男人》、《當愛變成習慣》。

唱至《野貓之戀》、《餓狼傳說》時,學友又再變裝,穿上全黑裝束、Bling Bling衫配漆皮褲,再加黑色毛毛大褸,由多位性感女Dancer伴舞,配合巨型舞台及煙火效果,成功震懾每位Fans眼球!學友唱畢由Dancer舉起做Ending動作,「平瞓」降落台。除下黑色毛毛大褸的學友上次升上台,獻唱《如果這都不算愛》及《我醒著做夢》,未知是否受感冒影響,所以唱高音時聲音明顯「拆拆地」,不過Fans都依舊「收貨」!

期後學友再換另一套銀色Bling Bling燕尾服、站於台中的波波光環內演唱《不經不覺》、《春風秋雨》,唱至中段他叫全場Fans揮動入座後送贈的特製螢光棒(可由大會控制全場螢光棒顏色),一片藍海營造溫馨氣氛,令Fans聽到如癡如醉!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!