掃呢頁CODE去手機

2019年1月9日 星期三

林盛斌:新女助手被誤認老婆!林盛斌開腔闢謠 __,林盛斌,

識得出Post備案,Bob果然醒目!藝人林盛斌(Bob)一向好錫太太Pearl,佢知太太湊小朋友辛苦,所以不時抽空陪對方過二人世界。不過,Bob今日竟 ...


識得出Post備案,Bob果然醒目!


藝人林盛斌(Bob)一向好錫太太Pearl,佢知太太湊小朋友辛苦,所以不時抽空陪對方過二人世界。不過,Bob今日竟然喺網上晒出一張女士相,但係望望吓又有啲似佢太太喎!原來呢個係Bob嘅助手婷婷,Bob留言:「基於上年開始多咗好多機會返內地做嘢,所以請多個普通話流利嘅妹妹做助理,方便工作兼可以順便練練自己d(啲)煲東瓜(普通話)。」不過佢話婷婷只係做咗短短3個幾月,已經有超過20個人叫錯佢做林太、Bob嫂,頭先食嘢仲畀人問佢哋啲小朋友呢!網民都話其實Bob嫂同婷婷相似度好高,特別係低頭時,所以大家都以為真係Bob嫂呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!