網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月11日 星期五

【長實晚宴】李嘉誠預警經濟差:「幾乎個個國家面對低增長」 __,李嘉誠,

【新增內容】長和(001)資深顧問李嘉誠出席長實周年晚宴前見傳媒,表示世界經濟複雜,今年「經濟差一啲、樓價波動厲害啲」,用GDP(國民生產總值)看,幾 ...


【新增內容】長和(001)資深顧問李嘉誠出席長實周年晚宴前見傳媒,表示世界經濟複雜,今年「經濟差一啲、樓價波動厲害啲」,用GDP(國民生產總值)看,幾乎個個國家都面對低增長,重申「樓市波動要量力而為,自住、分期得嘅話,就冇問題,千萬唔好炒。」

相關新聞:【今日焦點】長和系近月動作頻繁 長實股價今年暫升一成



李嘉誠又重申,其對於長和及長實(1113)一直是「有買冇賣」,最近更加增持長實,「舊年用咗唔少錢買。」至於有記者問到關於長建(1038)配售電能(006),李嘉誠指要問Victor(李澤鉅)。



恒生銀行首席經濟師薛俊昇同意李嘉誠預測,預計今年環球經濟增長將較去年放緩,皆因主要經濟體前景未明,美國減稅效應消退、中美貿易談判結果未明,歐洲方面亦受意大利財政困局、英國脫歐未成等問題所困擾,至於日本10月份又上調銷售稅,將會持續影響企業投資情緒,香港經濟無可避免受波及。

相關新聞:【長實晚宴】李澤鉅致詞着眼生意:料去年固定收益較16年升五成



李嘉誠及記者答問一覽:

記者:今年香港經濟會唔會擔心?



李:咁多年都喺香港,1940年就嚟香港,咁多年都係咁過。



記者:點睇今年經濟?



李:今年世界經濟一般都係好複雜,大家都要小心啦。



記者:香港樓價?



李:我不嬲宗旨,同埋應該盡我心講實話,量力而為啦,譬如香港嘅朋友,香港人嘅,買嚟自己住,分期付款冇問題嘅,咁你應該買,因為買嚟住,千祈唔好買嚟炒,波動厲害啲啦。



記者:香港樓價趨勢?



李:樓價照計,經濟就係差啲,成個世界,我諗今年係過去好多年嚟,GDP全個世界嚟講,幾乎個個國家都面對低增長



記者:長實長和股份撥入家族信託,用意係?



李:股份都係經過家族信託控制。我不嬲都講,長江和記最主要兩間嚟講,我不嬲好多年宗旨,係有買冇賣,你睇我最近都係買,嚿年用咗唔少錢買。



記者:配售電能股份?



李:問Victor。52個國家,有啲國家投資好多好多,亦好多生意,無法子樣樣即刻答。股東嚟講最簡單,譬如屈臣氏,零售超過1.5萬間,香港得700間,但係香港要加多700間,絕對冇可能,要對得住股東,邊度適合做呢啲生意。



記者:世界各地咁多資產,返嚟香港嗎?



李:香港冇呢種生意,做油、能源,香港冇咁嘅機會,但係第二個國家加拿大,我哋做;南中國海,我哋都有做;印尼都有。所以生意嚟講,我1940年嚟香港,當然愛香港,當香港係家鄉。



記者:特首話明日大嶼計劃要填海?



李:我冇法子逐件逐件再嚟講啦。



記者:今年市道有冇機會買多啲香港地?



李:問Victor。



記者:市況波動投資乜?



李:52個國家我哋都有生意喺度



記者:都係分散、穩陣為主?



李:好多種生意,總之香港係冇,冇可能做,喺外面,我哋都要做得好好,香港係自己家鄉。



記者:今年願望?



李:同大家一樣,安定繁榮、煩惱少、開心嘢多。





investMAN

For People of Style & Substance

掌握理財智慧 感受生活品味

http://facebook.com/investMAN.hk




鍾意就快D Share啦!