掃呢頁CODE去手機

2019年1月12日 星期六

老公被鬧渣男周勵淇接受過去:預咗! __,周勵淇,周麗淇,渣男,

新婚的Niki戴着鑽戒亮相。
老公被鬧渣男周勵淇接受過去:預咗!藝人周勵淇(Niki)上月宣布下嫁育有一子的內地男星傅浤鳴,卻分別遭網友冠以「小三」及「渣男」之名,又傳奉子成婚。N ...


老公被鬧渣男周勵淇接受過去:預咗!

藝人周勵淇(Niki)上月宣布下嫁育有一子的內地男星傅浤鳴,卻分別遭網友冠以「小三」及「渣男」之名,又傳奉子成婚。Niki昨日現身活動時否認傳聞,表示已接受老公的過去,不會為他被指渣男而多作解釋,亦不介意繼母身份。

39歲的周勵淇上月17日突爆婚訊,宣布與傅浤鳴已婚。傅育有一名8歲兒子,2017年3月才離婚的他,同年6月即被拍得跟Niki相聚,女方被傳是第三者兼奉子成婚。昨日是Niki婚後首度現身公開活動,見她左手無名指戴有鑽石戒指。

擔心影響小朋友

Niki透露不會在港補擺喜酒,因不想大搞才選擇旅行結婚,稍後會分批請朋友食飯,她強調:「我一直以來都鍾意低調,入行到依家都係,唔會特別去講,想留番私人空間。」問到是否有孕?她笑着否認:「冇,你睇我個肚。(傳你奉子成婚?)有好多唔同版本,乜都好,都係大家揣測,我話畀大家知唔係,幾時有唔知,順其自然,但暫時唔會生住。(因為對方已經有個仔?)唔關事,因為我想享受二人世界,而且我有工作,冇諗住咁快,慢慢先。(你係高齡產婦,唔慢得喎?)我明大家為我心急,時間同年齡係限制,但我唔想因為咁而去做,大家畀多一年時間我。(會唔會考慮雪卵?)依家雪同一年後冇乜分別,唔需要,只要調理好身體。」

  • 放大圖片
Niki強調冇做第三者,亦不是奉子成婚。

  • Niki強調冇做第三者,亦不是奉子成婚。
Niki離開前向粉絲揮手道別。

  • Niki離開前向粉絲揮手道別。
韓紅亦在場,在店外與工作人員吹水。

  • 韓紅亦在場,在店外與工作人員吹水。

問到與繼子相處及其繼母身份,Niki不欲多談:「唔好透露太多,因為牽涉到人哋嘅小朋友。(依家變咗係你嘅小朋友?)留番啲私生活畀我哋。(多咗個繼母身份?)冇乜所謂,唔想特別去講,影響到小朋友就唔好。(介唔介意繼母呢個身份?)身份冇乜所謂,係佢(傅浤鳴)嘅過去,點都好我會接受,同佢一齊嘅時候已經知道佢嘅過去。(見過佢嘅小朋友?相處OK?)嘻嘻,OK嘅。」

兜路避追訪

對於被指是小三,她指兩人由拍拖到結婚都是一年內的事,並說:「肯定唔係(第三者)。(有冇因為傳聞唔開心?)唔多唔少都有,唔可以一一解釋,唔係就唔係。(老公為你抱不平?)有,男人未必適應到,佢想幫我澄清,我叫佢唔使咁勞氣。(網友話你老公係『渣男』,你使唔使為佢抱不平?)唔係,好難控制,講都冇用,好多嘢唔知點講。不過呢件係開心事,有好多唔好嘅聲音,呢個預咗,冇所謂,結婚係開心事,唔會畀呢啲嘢影響。(婚前有冇為傳聞而擔心?)佢係結過婚有小朋友,我咁大個人又接受咗呢件事,所以冇咁大反應。(咁快結婚,了解清楚未?)大家舒服就結婚。(老公邊方面吸引你?)我鍾意就得,大家夾囉,舒服就OK,唔使諗太多。」問到老公改名,是否怕被起底?Niki代為否認,稱他已改名一段時間。

出席活動後,Niki在助手及數名粉絲跟隨下乘七人車離開,為避開記者追訪,其座駕不停在灣仔及金鐘一帶兜圈,兜了約15分鐘後駛回灣仔一間餐廳外落車,英皇高層Mani在門外迎接。她逗留個多小時後離開,Niki上車後,尾隨的私家車慢駛,助她甩身。同場亦見內地歌后韓紅,她與數名工作人員步出餐廳準備抽煙,發現記者即折返店內。






鍾意就快D Share啦!