掃呢頁CODE去手機

2019年1月11日 星期五

李日昇:寸爆舊愛黃文意!李日昇:戒食肥膩嘢 __,李日昇,黃文意,

做Gym最重要係飲食。大隻肌男郭子豪早前苦練10個月操爆肌,贏得健美先生冠軍,回歸拍劇的他雖要減磅,但不忘將操肌精神感染身邊戰友,近月就將童星出身、被 ...


做Gym最重要係飲食。


大隻肌男郭子豪早前苦練10個月操爆肌,贏得健美先生冠軍,回歸拍劇的他雖要減磅,但不忘將操肌精神感染身邊戰友,近月就將童星出身、被爆曾戀36D黃文意的藝人的李日昇由潺仔進化成「未來戰士」。

唔可以亂食嘢

日昇近年開始對健身有興趣,約四個月前跟郭子豪做Gym,照足時間表及餐單,火速練成一身爆肌!最近日昇被爆曾戀36D黃文意,他曾戲言「食錯嘢難免會肚屙」,兩人異口同聲表示健身最重要是飲食,子豪說:「做Gym都一樣,年輕人唔好亂食嘢!」日昇再說:「大個仔要注重飲食,揀啱嘅嘢食,依家要戒食肥膩嘢!」

操肌冧女友

日昇操肌除了想令身形更靚,最近更考健身牌照望多條出路,賺錢帶阿媽去旅行及儲老婆本,講到跟現任女友Iris的關係,日昇甜到爆表示平日的健康餐都是對方炮製:「一星期操四至五日,食嘅嘢係雞胸、西蘭花,都係『Iris大人』煮嘅!(女友有冇好欣賞你啲肌肉?)聽講獅子座女仔鍾意人大隻,但佢又唔似特別鍾意肌肉,可能係暗爽。」

突破形象框框

他又直言不想再做病童或潺仔等角色:「想挑戰其他嘢,想做堅強角色或奸角。(仲有咩目標?)畀個任務自己,以前我冇腹肌,呢幾個月開始啲腹肌明顯左,挑戰緊第七、第八舊,希望可以維持到半年,為自己人生留念。」

以張繼聰為目標

子豪都讚他的目標「夠堅」:「其實好辛苦,佢同我唔同,我當時要操大,佢係要線條,佢話以張繼聰為目標,要腹肌夠明顯,脂肪比例要10%以下,長期要On Diet,日昇加油!」

場地:Goji Studios

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!