網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月4日 星期五

廣州處女開騷 洪卓立拖女上台冧到爆 __,洪卓立,

廣州處女開騷洪卓立拖女上台冧到爆日前,洪卓立(Ken)喺廣州體育館舉行演唱會,三千人場館全場爆滿。當晚除咗唱咗近三十首歌,Ken亦都有同歌迷玩遊戲,實 ...


  • 廣州處女開騷 洪卓立拖女上台冧到爆


  • 日前,洪卓立(Ken)喺廣州體育館舉行演唱會,三千人場館全場爆滿。當晚除咗唱咗近三十首歌,Ken亦都有同歌迷玩遊戲,實行親親fans,最後佢仲公然拖女上台唱歌仔,期間二人十指緊扣、又深情對望,睇到台下觀眾嘩嘩聲。

    經常返內地商演嘅Ken喺廣東省有唔少歌迷,不過開show都係第一次,阿Ken話:「今次係我第一次嘅內地個人賣飛Live Band Concert,都幾緊張,一嚟係緊張自己嘅表現、二嚟就係緊張大家嘅反應。」不過佢嘅「緊張」隨住開場第一首歌一掃而空,「一出場、唱第一隻歌成個氣氛已經令我好感動,因為見到坐滿晒人。」話晒第一次開show,Ken當然有好多嘢想同歌迷分享,不過演唱會導演就叫Ken講少啲,「因為唔係成日見到內地嘅fans,所以會想同佢哋分享自己嘅嘢多啲,不過導演驚我一講就收唔到口,所以不停remind唔好咁多口水,哈哈。」

    雖然講唔到咁多嘢,但演唱會上都有同fans互動環節。演唱會中段除咗同fans玩估歌仔遊戲,尾段有遊戲,就係左右各一位觀眾喺台下試唱《難以取替》,得到掌聲較大嘅觀眾就可以上台同Ken合唱呢首歌,最後一位女fans勝出上台,Ken亦都好識做,除咗不停放電,仲同佢十字緊扣,冧到個女fans暈得一陣陣,而台下fans嘅尖叫聲簡直震爆成個體育館。

    最後Encore時,Ken同全場大合唱佢嘅代表作《彌敦道》,氣氛高漲。之後着埋歌迷會會服嘅佢仲拎埋電話出嚟同大家玩selfie,整個演唱會圓滿結束。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!