掃呢頁CODE去手機

2019年1月3日 星期四

簡淑兒@少女標本:冇份宣傳新劇 簡淑兒步周秀娜後塵被封殺? __,周秀娜,簡淑兒,

簡淑兒冇份宣傳。「仙氣女神」簡淑兒(Jessica)最近於無綫劇《救妻同學會》及《大帥哥》中飾演的「婉婉」及「娸娸」大獲好評,但兩齣劇所有宣傳活動都不 ...


簡淑兒冇份宣傳。


「仙氣女神」簡淑兒(Jessica)最近於無綫劇《救妻同學會》及《大帥哥》中飾演的「婉婉」及「娸娸」大獲好評,但兩齣劇所有宣傳活動都不見其蹤影,即傳她步師姐周秀娜後塵遭無綫封殺。Jessica急澄清指與師姐情況不一樣,她形容自己是乖寶寶,一直處於被動狀態,不存在封殺論:「唔清楚公司嘅安排,始終兩部劇都有好多人演出,自己又唔係擔正最緊要戲份,又未去到做主角。(覺得好可惜?)其實公司畀劇我拍就已經好開心,我都好珍惜機會,亦盡咗做演員責任。」

否認遭公司雪藏

提到有傳她拒絕與經理人續約,所以遭公司「雪藏」才會零宣傳,她坦白說:「冇啲咁嘅事,我同經理人關係好好,經理人唔會做埋啲咁嘅嘢。」她坦承與經理人還有半年約,去向未定:「我同經理人雙方簽咗保密協議,唔可以講咁多,等落實所有嘢先講。」提起周秀娜遭經理人公司拖欠工作酬金一事入稟,Jessica大派定心丸笑指對自己冇影響︰「暫時都OK,我對盤數都睇得幾緊,金額上亦冇師姐咁多。」

為變成熟棄平蔭

入行6年的她很鍾意演戲,不過演出的角色都非常相似,為求跳出乖乖女、秘書框架,不惜狠心捨棄固有的平蔭造型急於「長大」,令自己顯得更為成熟,希望接拍更多不同類型角色,一嘗過戲癮滋味!她續自爆一路走來曾遇不少挫折,一度難受到反問自己是否適合繼續圈內發展︰「例如遇到機會明明覺得係自己但唔係,又遇過網上留言抨擊,呢啲都令自己情緒唔好,後尾睇化咗,其實每個人都遇到,只不過係睇你係用咩心態去克服,呢個世界冇人係完美。」

服裝︰@toutacouphk @ithk

場地︰Speedway Diner

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!