掃呢頁CODE去手機

2019年1月7日 星期一

《大帥哥》:張衞健拍劇玩爆肚 楊秀惠堅嬲唔畀面照鬧 __,張衞健,楊秀惠,

前輩都夠膽鬧?藝人楊秀惠與蔡思貝現身無綫劇集《大帥哥》宣傳,對於劇集進入尾聲,兩人都感到不捨,「艾妞」楊秀惠笑指於劇中經常喊,寄望日後能吸引紙巾品牌邀 ...


前輩都夠膽鬧?


藝人楊秀惠與蔡思貝現身無綫劇集《大帥哥》宣傳,對於劇集進入尾聲,兩人都感到不捨,「艾妞」楊秀惠笑指於劇中經常喊,寄望日後能吸引紙巾品牌邀她拍廣告。提到拍劇時,前輩張衞健經常爆肚,結果她按捺不住罵對方,秀惠說:「場戲我一輪嘴要鬧佢,事前排咗好多次,點知正式時『大帥哥』爆咗一句肚,我真係好嬲!驚要再嚟多次,點知最後用咗嗰個take,令到場戲嘅火花再勁啲!」談到農曆年,秀惠表示將放悠長假期,而她準備帶父母出外旅行。

至於剛完成《機場特警》拍攝的思貝,則表示自己在劇中形象正氣,結果獲邀拍攝召募警察的劇集單元,所以預計農曆年沒有假期,完成後緊接與余德丞出埠拍節目。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!