掃呢頁CODE去手機

2019年1月15日 星期二

高海寧:鄧智偉準備?高海寧花海燭光晚餐冧到暈 __,鄧智偉,高海寧,

真係好浪漫喎喂~~咪神高海寧(高Ling)尋日(13日)生日,佢去咗食日本菜慶祝,不過最重要唔係啲菜式,而係圍繞住佢嘅一片花海兼蠟燭布置,高Ling個 ...


真係好浪漫喎喂~~


咪神高海寧(高Ling)尋日(13日)生日,佢去咗食日本菜慶祝,不過最重要唔係啲菜式,而係圍繞住佢嘅一片花海兼蠟燭布置,高Ling個樣就非常陶醉!不過相中只有高Ling一個,但好明顯佢對面係有個位,即係為佢準備呢一切嘅神秘人係邊個?邊個令佢咁冧?唔通係……鄧智偉?

高Ling接受訪問時謂:「嗰度係香港一間餐廳,食咗一餐生日飯,好開心的!專登搵人布置成張餐枱,令自己好似喺花海入面食飯咁,又有蠟燭,成件事好浪漫、好好……」雖然佢冇講周邊個撐枱腳,但高Ling嘅語氣完全冧到不得了,真係隔住電話都知到佢甜笑緊呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!