掃呢頁CODE去手機

2019年1月26日 星期六

張栢芝:【生完兩個月弗爆】栢芝公開減肥餐單 __,張栢芝,

兩個月咋!實在太誇張!第三度榮升媽咪嘅藝人張栢芝,去年11月誕下「小王子」,轉眼兩個月佢就由180磅摵甩脂肪變辣媽,上星期現身廣州為周星馳宣傳新片時更 ...


兩個月咋!實在太誇張!


第三度榮升媽咪嘅藝人張栢芝,去年11月誕下「小王子」,轉眼兩個月佢就由180磅摵甩脂肪變辣媽,上星期現身廣州為周星馳宣傳新片時更大晒絕對領域,連周星馳都「出手」輕攬纖腰合照。

身形弗到爆嘅栢芝,今次就喺社交網公開減肥餐單,仲拍片同大家介紹佢嘅一天工作,當中去到食晏仔時,佢就自爆啱啱生完要減肥,跟手就拎咗一粒雞蛋咁大把做午餐,佢仲話如果真係好餓好餓時,佢都只係會食生洋葱當零食,食得咁少嘢,網友都紛紛戥佢慘豬,又話唔辛苦邊得世間財。而提到新年新希望時,栢芝仲大嗌:「因為我剛生完小孩,我要愈來愈瘦!」不過又係嘅,要兩個月減番條小蠻腰出嚟,唔對自己狠啲都冇呢個成果!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!