網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月18日 星期五

劉德華:劉德華申請紅館補場失敗 蝕入肉唔見千萬 __,劉德華,

劉德華申請補場失敗。劉德華去年跨年演唱會因聲沙腰斬,繼而取消餘下共7場演唱會,佢一心諗住今年年底補場開騷唔使蝕,點知劉德華官網啱啱發特別通告,指申請補 ...


劉德華申請補場失敗。


劉德華去年跨年演唱會因聲沙腰斬,繼而取消餘下共7場演唱會,佢一心諗住今年年底補場開騷唔使蝕,點知劉德華官網啱啱發特別通告,指申請補場不獲接納,大會將於本月31日幾個平台公布退票退款的方案。今次申請失敗,以佢嘅歌酬、製作費、樂手、dancers、場租等等,估計今次他損失超過千萬。

去年跨年騷,劉德華唱到第14場因為聲沙腰斬,之後佢確診流感,終宣布取消餘下共7場演唱會。之前主辦單位宣布會申請今年12月檔期,如成功申請便可以作補場演出,不過依家補場失敗已成定局,劉德華損失認真慘重。

劉德華拎唔到檔期,據知「吹神」陳奕迅去年底就入紙申請紅館做誇年騷,雖然好多歌手都吼住呢個黃金檔期,但就畀Eason一擊即中。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!