掃呢頁CODE去手機

2019年1月3日 星期四

娛刺撈飯:有一種幸福叫翠蕭 蕭正楠撚狗情真 __,翠蕭,蕭正楠,黃翠如,蕭正楠,

真係好鬼冤氣!曾經共鳴過「每個男人心目中都有個黃翠如」潮文嘅男人,見蕭正楠喺「萬千星輝頒獎禮」度攞「最受歡迎電視拍檔」獎時,突然高潮到玩爆Seed,唔 ...


真係好鬼冤氣!


曾經共鳴過「每個男人心目中都有個黃翠如」潮文嘅男人,見蕭正楠喺「萬千星輝頒獎禮」度攞「最受歡迎電視拍檔」獎時,突然高潮到玩爆Seed,唔係向頒獎畀佢嘅女友黃翠如求婚, 而係宣布已經結咗婚:「多謝我……太太」。嗰一刻,就算唔係洪永城,都好似有千支針插入心,嗰種百感交集、莫名其妙嘅失落感,但好肯定係驚多過喜,唔係驚失去翠如BB,而係企側邊嗰位港姐麥美恩,唔知係咪幻聽以為蕭正楠叫佢做「太太」,佢嗰種由內到外,再由外到內發揮得淋漓盡致嘅慘樣「正」到噴汁,再望埋美恩身邊尊貴嘅鄭裕玲,嚇到塊面唔扭都曲,真心恭喜佢,證明佢下巴冇整容。

《婚紗背後》心碎失魂

男人情感遭挫折,喺夜闌人靜時,難免輾轉反側,惟有搵「五姑娘」解憂,即係用五隻手指伸入個袋度,摷部平板電腦出嚟上網,本來想睇J圖,但又錯手上咗翠如個IG。有人心碎到失魂,但翠如就開心到不仁,唔理別人感受撰文晒愛,自爆主動向蕭正楠求婚,不屑做俗世下嘅物質奴隸,豪宅、名車甚至鑽戒都唔要,隨街買對唔話係戒指都唔知係戒指嘅Spoon Ring就禮成,正想打開個窗吐啖怨氣時,傳來徐小鳳歌聲:「仍然祝福,祝福這段婚宴,望着婚紗,婚紗背後的臉……」原來阿媽聽緊《婚紗背後》,有冇咁「贈興」呢?

經過一夜反思,對愛情有新覺悟,原來「世上有一種幸福叫翠蕭」,要成功氹掂翠如唔係天方夜譚,只要有蕭正楠一身撚狗好本領就得,一Mood到就衝上女友屋企,再拎愛犬「小六」出嚟,齊齊摸吓,捽吓交流感情,唔怪得之蕭正楠視女友嗰隻松鼠狗「黃小六」如親細佬。除咗手技精,人都要有狗格,嗰次翠如亮相蕭正楠有份主持嘅《美女廚房》,煮咗有竹蔗味、冇洋葱味嘅洋葱湯,例湯都煲到似是而非未算高手,再整咗碟連「大食王」吳卓羲都啃唔落嘅羊肉,目測都知下一分鐘喺廁所。

擘大眼盲撐「我欣賞你」

但到蕭正楠試食時,擺明眾人皆醒我獨醉,擘大眼盲撐話:「無人欣賞你,我欣賞你」,原來愛情令人盲目,連味覺都會麻痹,呢個咁至死不渝嘅忠心狗男友,何止翠如,係女都要真心唱句:「教我如何不愛他?」不過世事無絕對,只有真情「翠」,要估邊位唔Like蕭正楠,咪係嫌佢好睇唔好撳嘅前度囉, 所以暗結新貴偷出軌,最終分手收場,間接畀條生路蕭正楠,溝掂做過「52億千金」嘅翠如,麥玲玲話一早批到「翠蕭」秘婚,查實蕭正楠先係「神算」,10幾年前曾在頒獎禮預言「邪不能勝正」,依家證實


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!