網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月15日 星期二

黃翠如:否認靠父幹買樓!黃翠如:係我用私己錢買 __,黃翠如,

好叻女呀!無綫花旦黃翠如、張兆輝、譚凱琪、黃庭鋒與新鴻基地產代理有限公司租務部總經理鍾秀蓮在東港城為「韓式鈕藝御花園」進行揭幕禮。談到有指黃翠如爸爸助 ...


好叻女呀!


無綫花旦黃翠如、張兆輝、譚凱琪、黃庭鋒與新鴻基地產代理有限公司租務部總經理鍾秀蓮在東港城為「韓式鈕藝御花園」進行揭幕禮。

談到有指黃翠如爸爸助女兒踏足商界,去年黃父更豪擲510萬港元,以翠如全資擁有的公司名義,購入上環偉利大廈一個商業單位,一心打本給女兒及女婿做生意。對此黃翠如回應說:「呢個係我第一個物業,係我自己儲錢用私己錢買,都係租出去投資,物業同我兩個男人無關,亦都冇蕭正楠個名,佢自己都有物業。」黃翠如自言對數字沒有概念,故無意做生意。

另外,黃翠如首次以「蕭太」身份出席活動,她受訪時指現在出街,大家好像已經不記得她的名字,人人都叫她蕭太,又指蕭正楠聽到人們稱呼她蕭太笑得最開心。問到首年派利是準備了多位數字?她笑說:「唔緊要,都係攞佢啲錢。」問到新年為老公準備了甚麼?可會為老公購買紅底褲賀年?她笑說:「冇咁嘅概念,依家仲有人買咩?」講到堪輿學家麥玲玲預測她有機會豬年做媽媽,她笑說:「多謝佢嘅祝福,但係今年都要拍劇,我自己冇呢個計劃,而我亦都唔係有計劃嘅人。」

講到她早前發文,令人誤會她先向蕭正楠求婚,她說:「係佢向我求婚先,第一次喺過山車,第二次我已經應承咗,畀人求婚個感覺幾high!所以每去一個地方都叫佢同我求婚,而我都想佢感受吓畀人求婚嘅感覺,所以我就同佢求婚。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!