掃呢頁CODE去手機

2019年1月28日 星期一

張栢芝:細仔出世紙外洩 栢芝鬧爆政府監管不足 __,張栢芝,

張栢芝早前透過工作室公布喜訊,於去年11月誕下第三胎「小王子」,「小王子」的出世紙曝光,顯了不少個人資料。對於兒子私隱被洩露,栢芝對此感到非常震驚、失 ...


張栢芝早前透過工作室公布喜訊,於去年11月誕下第三胎「小王子」,「小王子」的出世紙曝光,顯了不少個人資料。對於兒子私隱被洩露,栢芝對此感到非常震驚、失望及無助,並透過經理人Emily回應此事:「今次事件引伸至我哋是否要正視整體私隱保障問題,栢芝一直好小心保存出世紙,從來冇經其他人之手,所以,我哋懷疑所有曾經接觸過呢張出世紙嘅地方,例如係咪政府機構洩漏出去?呢個唔單止係個人問題,而係嚴重嘅社會問題,所以,我哋一定要追查同追究到底,依家已經搵咗各方面嘅律師去處理!」鬧爆政府監管私隱不足。

有指「小王子」現正交由身在溫哥華的栢芝家姐戴碧芝照顧,對此,Emily回應:「唔好玩啦,栢芝咁錫小朋友,點會唔自己湊?同埋BB都無出過境。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!