網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月15日 星期二

為初戀錯失父親最後一面 吳耀漢:其實只係性愛滿足 __,吳耀漢,

(攝影:陳慧安)
吳耀漢出身富貴之家,父親吳海霖是九巴及九龍殯儀舘創辦人之一,有四房太太,他是二房孻仔。雖然是富二代,但生母於他7歲時離世,周旋於16兄弟姊妹中的他,經 ...


吳耀漢出身富貴之家,父親吳海霖是九巴及九龍殯儀舘創辦人之一,有四房太太,他是二房孻仔。雖然是富二代,但生母於他7歲時離世,周旋於16兄弟姊妹中的他,經常被欺負,佢接受《蘋果》專訪時話︰「媽咪死後,我歸大媽管,但佢一啲都唔錫我,好冷漠。其他兄弟姊妹亦對我唔好,我得唔到任何照顧。7歲就寄宿,就算周末可以返屋企,我都寧願留喺學校釣魚。」

相關新聞:【89年過檔】看透無綫刻薄轉投亞視 吳耀漢:點解唔應該有適合嘅酬勞



他在15歲被送到英國寄宿,同樣受盡欺凌,惟有寄情於電影世界。他無奈地說︰「嗰陣好孤獨,一個人離開香港去到陌生環境,身邊全部事物都係挑戰,你只能用自己思維去解決。嗰邊好少中國人,啲鬼仔見你人丁單薄,梗撩你、蝦你。」



由於自小缺乏愛,吳耀漢19歲時與一名洋妞一撻即着,更不理父親反對而結婚。父親氣得立即「斷糧」不再匯款給他,吳耀漢寧可自己打工,自食其力︰「你睇死我,向我挑戰吖嘛,咁做人一係就輸一係就贏,一係就克服因難向前行,呢個係我人生好寶貴經驗。」當日吳耀漢認為父親專制,但現在他亦承認有錯︰「佢有退一步叫我返去幫佢打理生意,但我過唔到自己嗰關,嗰陣覺得好愛個女仔,初戀嘛!其實只係性愛滿足,唔係真正愛情,半年後就離婚,嗰陣至知老竇反對,係老人家嘅智慧。」可惜就在這短短半年,吳父離世,當時他半工讀,連機票都買不起,未能返港送父親一程。



一年後,他才從大哥口中知道,原來父親用他的名義買下不少物業及股票。之後吳耀漢在英國咸斯特戲劇學院攻讀戲劇,畢業後為英國廣播公司主演4部電視喜劇,並認識了現任太太。有感在外國華人發展有限,吳耀漢70年回流︰「我雖然讀番書,但好注重中國傳統,70年我回流返港,我都要老婆喺我三位媽咪面前逐個下跪斟茶。以前大媽至叫媽咪,我親生嗰個都係叫阿姐咋,跟住就三姐、四姐,呢個係我自細教養。」



吳耀漢76年投身電影圈,80年代因為《奇謀妙計五福星》等「福星」系列電影而大紅大紫,當時已經被指身家過億。他笑說︰「曾經有段時間,我荒謬到有兩架勞斯萊斯,又Benz呀咁,79年喺銀線灣買咗楝別墅,80年代簽德寶,當年3年6部戲,每部片酬100萬,最後拍咗11部。當時清水灣、西貢別墅約100萬,我拍一部戲買一棟,租晒畀啲飛機師。」



吳耀漢拍了過百部喜劇,他覺得拍福星片最有火花︰「嗰陣成班人開工,就係有呢個火花,大家都會不斷創作,拍嗰陣我自己都笑死,我哋度都好笑,拍出嚟不得了。觀眾好易被感染同代入到我哋嗰種大癲大肺。」最近他與洪金寶及林敏驄在賀歲片《如珠如寶》演出,他自言重拾當年感覺:「阿驄係編劇、導演又係演員,所以現場可以撞橋,俾我好大創作空間,有時會成個劇情重改晒。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(攝影:陳慧安) 吳耀漢19歲時與一名洋妞一撻即着,更不理父親反對而結婚 吳耀漢19歲時與一名洋妞一撻即着,更不理父親反對而結婚
吳耀漢周旋於16兄弟姊妹中的他,經常被欺負

吳耀漢周旋於16兄弟姊妹中的他,經常被欺負
吳父離世,當時他半工讀,連機票都買不起,未能返港送父親一程。

吳父離世,當時他半工讀,連機票都買不起,未能返港送父親一程。

鍾意就快D Share啦!