網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月21日 星期一

【香港歌手唔捱貴租移居泰國】李健達:依家住泰國日使廿五蚊 生活好鬆動 __,李健達,

把《阿郎的故事》片尾曲,唱到街知巷聞的李健達,近年在香港生活,感到如成名作歌名一樣「也許不易」。【試音輸俾Beyond】李健達唔做《勁歌》導演轉揸咪錄 ...




把《阿郎的故事》片尾曲,唱到街知巷聞的李健達,近年在香港生活,感到如成名作歌名一樣「也許不易」。

去年決心連根拔起,離開土生土長的香港,以退休人士申請在泰國定居,並在曼谷市區租一個五百呎的竇,只是三萬泰銖(約港幣七千多元)。他坦言現在從事音樂,賺的是有限錢,故在香港屋租動輒也過萬,生活令他感到有份無形的壓力。

「其實臨離開香港前,生活已經慳咗好多,但始終你嘅收入萎縮緊,就一定要諗辦法平衡開支。當時我慳到只用100元一日,唔難嘅!有時今日食多咗錢,聽日縮食返囉!但喺香港,真係壓力好大,嗰種壓力,其實係最傷身體。」

老友鄭敬基曾問他,由香港到現在遷移泰國,兩地生活各值幾多分?他說在泰國生活有八分,但在香港狀態只值四分。

「依家喺泰國生活鬆動好多,呢度一餐大約係港幣十元,平均十元有三餸一飯,依家我使100泰銖一日啫!即約港紙25蚊左右。至少有個竇,唔使好似喺香港咁慘,七千蚊只能住劏房。至於工作,我做音樂冇影響,唔需要轉行。」李健達說。

文化差異,他說只要有一個包容的心,接受當地人節奏不如香港般快,便不成問題。至於有否想過,未來的另一半是泰國人,組織家庭?李健達:「我都半百,呢啲隨緣」


鍾意就快D Share啦!