掃呢頁CODE去手機

2019年1月8日 星期二

【估計歐鎧淳已知道】將與胡子彤拍床戲 陳漢娜勁尷尬 __,歐鎧淳,胡子彤,

(攝影:林賓尼)
喺啱啱舉行完嘅第76屆金球獎頒獎禮中獲得音樂/喜劇組3獎嘅《綠簿旅友》(GreenBook),噚晚喺沙田首映,鄭敬基夫婦、陳漢娜(Hanna)、邵音音 ...


喺啱啱舉行完嘅第76屆金球獎頒獎禮中獲得音樂/喜劇組3獎嘅《綠簿旅友》(Green Book),噚晚喺沙田首映,鄭敬基夫婦、陳漢娜(Hanna)、邵音音、陸駿光同梁雍婷等出席捧場。



Hanna透露最近忙宣傳新片《G殺》,新年後就會開拍新片,會同鄭中基、胡子彤合作,Hanna話今次新片要突破自己尺度,佢話:「呢部係劇情片,但裏面會有同胡子彤嘅親熱戲,有床上戲,但唔使除衫嘅,對我成個人嘅尺度係好大挑戰,之前未有過感情戲。」



Hanna笑言早已認識胡子彤女友歐鎧淳,佢笑話:「佢哋應該溝通咗,我覺得識嘅仲尷尬,不過大家都有傾吓偈,會好啲。」Hanna又話今次新戲中嘅感覺好沉重,新年要排戲,所以唔敢去旅行咁話。



另外,鄭敬基就同老婆Angie着上情侶裝現身,鄭敬基笑話:「結咗婚都要啲小情趣,我都鼓勵啲朋友咁做。太太啱啱做咗個結晶品,佢自製咗第一嚿肥皂,好成功。」Angie就誇讚老公,每日都畀佢有初戀感覺,問佢哋會唔會製造真正嘅小生命愛情結晶?Angie就話:「未有打算,有機會想領養多隻狗,依家有一隻,希望領養多一隻。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



鄭敬基夫婦孖住捧場 鄭敬基夫婦孖住捧場
何遠東(左)都有現身

何遠東(左)都有現身

鍾意就快D Share啦!