掃呢頁CODE去手機

2019年1月15日 星期二

鄭世豪:【兩年前已不和】鄭世豪拎獎當譚嘉儀冇到 __,周嘉儀,譚嘉儀,鄭世豪,

玩吓啫!《2018勁歌金曲頒獎典禮》日前完美落幕,但就因為吳若希同菊梓喬(Hana)爭「一姐」傳鬧不和而持續惹來熱議。不過其實當晚「鬧不和」嘅唔止佢哋 ...


玩吓啫!


《2018勁歌金曲頒獎典禮》日前完美落幕,但就因為吳若希同菊梓喬(Hana)爭「一姐」傳鬧不和而持續惹來熱議。不過其實當晚「鬧不和」嘅唔止佢哋,事關鄭世豪奪得「年度最佳進步獎」時,身旁嘅譚嘉儀打算同佢握手祝賀,但世豪就冇為意一支箭咁走咗上台,搞到嘉儀勁尷尬,仲喺社交網笑言:「從呢條片睇得出我哋嘅真不和…」

而世豪睇番片段之後亦表示非常好笑,仲好配合嘉儀咁指二人早在兩年前就已經「不和」,隨即再甫出兩條舊片,片中見當時同期出碟嘅二人各自出招阻止對方宣傳,世豪用自己嘅Poster遮住嘉儀嘅廣告,嘉儀就真人sell碟反擊。其實佢哋兩個都咁玩得,係「真·老友」就真!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!