掃呢頁CODE去手機

2019年1月12日 星期六

伍詠薇:美甲變比武!伍詠薇王君馨高手過招 __,伍詠薇,王君馨,

兩個都好型!藝人伍詠薇(伍姑娘)尋日去美甲店遇到王君馨(Grace),點知兩女竟然美甲變比武,事緣佢兩個即將喺唔同平台拍攝新劇,同對手撞到正當然要切磋 ...


兩個都好型!


藝人伍詠薇(伍姑娘)尋日去美甲店遇到王君馨(Grace),點知兩女竟然美甲變比武,事緣佢兩個即將喺唔同平台拍攝新劇,同對手撞到正當然要切磋吓武藝。兩人十分搞笑擺出各自絕招,Grace踢高隻腳使出「十二路譚腿」,而伍姑娘就嚟個「盆骨大裂開」,有姿勢有實際!

伍姑娘喺社交網留言指兩人最後高手過招,相知相惜:「雖則大家都不同門派。但都有一個共通點,你的腿的確踢得好高,而我的盆骨同雙腿都擘得好行,大家都不約而同下盤功底十分厲害。能夠遇到咁強對手,實在難得。期待下次相遇,繼續切磋。我吹水吹到自己都信咗。」唔少網民都話唔好打啦,不如合拍套劇兩個喺入面打個夠!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!