掃呢頁CODE去手機

2019年1月22日 星期二

湯洛雯:自嘲夠得閒 湯洛雯幫黃心穎搞校服派對 __,湯洛雯,黃心穎,

湯洛雯自爆幫黃心穎搞校服派對,勁開心!藝人薛家燕、湯洛雯、黎諾懿及黃致豪等,上午雲集太子,拍攝無綫節目《新春開運王》。問到湯洛雯為黃心穎搞「校服誘惑」 ...


湯洛雯自爆幫黃心穎搞校服派對,勁開心!


藝人薛家燕、湯洛雯、黎諾懿及黃致豪等,上午雲集太子,拍攝無綫節目《新春開運王》。

問到湯洛雯為黃心穎搞「校服誘惑」生日派對做搞手,她笑言:「呢排比較得閒,咪搞吓派對囉。其實今次籌備咗3日,想喺心穎30歲留個紀念。(以前你試過有難忘生日?)我30歲生日佢哋上晒我屋企,佢哋又幫我準備咗好多我最喜歡嘅獨角獸食物及禮物,真係覺得好窩心。」由於今早要開工關係,她玩到凌晨1時許便離開。

湯洛雯笑言自己一直有保留小學及中學校服,打算他朝與另一半及子女分享自己的回憶。當問到會否試過着校服給男友欣賞?她即答:「未試過,唔會啦,除非我想着先着。咁昨晚我哋嘅校服派對以可愛為主題啫,原來麥美恩係從未着過校服嘅!(馬國明造型最『突出』喎。)唔覺佢有《逃學威龍》feel咩?」而正積極減肥的她,表示會為再修身10磅繼續努力。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!