掃呢頁CODE去手機

2019年1月30日 星期三

吳耀漢:吳嘉龍冇錢娶老婆 吳耀漢撐阿仔有骨氣 __,吳嘉龍,吳耀漢,

老戲骨吳耀漢有份參演賀歲片《如珠如寶》,在現場大談今次拍攝過程:「出咗3次劇本,3次都有改動,現場再飛紙仔,好彩未有考起我。」對於兒子吳嘉龍早前表示有 ...


老戲骨吳耀漢有份參演賀歲片《如珠如寶》,在現場大談今次拍攝過程:「出咗3次劇本,3次都有改動,現場再飛紙仔,好彩未有考起我。」

對於兒子吳嘉龍早前表示有意結婚,但女友家人不贊成,吳耀漢坦言:「佢哋等緊我個仔發達。每個媽媽都想個女搵到個有車有樓嘅,但有嘅話又未必會揀你個女啦,一係佢幫個女搵個好啲嘅囉。」

吳耀漢表示對仔仔女友印象好:「佢好乖,有中國人傳統思想,但我未見過佢媽媽。(心急飲新抱茶?)我比較西化,呢方面随緣啦。(幫仔仔置業?)唔會,呢方面我同佢傾過,佢真心喜歡拍戲,只係外型有啲限制。佢其實都好忙,拍咗幾部電影,只係除咗《無雙》外其他嘅未上映啫。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!