掃呢頁CODE去手機

2019年1月28日 星期一

出拍拖禁令冚緋聞姜濤同網紅 親暱行街 __,

姜濤日前與網紅Anjan夜遊銅鑼灣,他表示與對方只是新相識的普通朋友。讀者提供圖片
姜濤日前與網紅Anjan夜遊銅鑼灣,他表示與對方只是新相識的普通朋友。讀者提供圖片【爆相爆片】憑ViuTV真人騷《全民造星》彈起的姜濤,一直堅稱未拍過 ...


【爆相爆片】

憑ViuTV真人騷《全民造星》彈起的姜濤,一直堅稱未拍過拖,是不少港女心中的小鮮肉。不過,有讀者透過「爆相爆片」表示見到姜濤與網紅Anjan態度親暱同遊銅鑼灣。姜濤指雙方是剛相識的普通朋友,不過可否拍拖就要問准《全民造星》監製花姐,更謂現在拍拖要對很多人負責,就算有適合都不會發展。

相關新聞:【蘋聞重溫】出道49日開騷破紀錄

現年19歲的姜濤去年參加ViuTV真人騷《全民造星》爆紅,曾自爆未拍過拖的他,早前雖被揭在中學時與女生在街上十指緊扣,但他解釋是「俾人玩」,對方從未愛過自己。日前《蘋果》讀者Iris透過「爆相爆片」,表示早前於傍晚約7時,見到姜濤與女生同遊銅鑼灣。Iris說:「我坐緊雙層巴士,咁啱望落去見到個頭髮咁colourful嘅男仔,就認到佢係姜濤,身邊仲有個女仔。」

相中見到姜濤與長髮女子身處SOGO對面大街,兩人都戴上口罩,不過姜濤的口罩拉得很低,他身上的格仔大褸拍廣告時也曾穿過,所以很易被認出。當時長髮女子似挨落姜濤胸膛,兩人貼得相當近。據悉長髮女子就是有「墨爺」之稱的網紅Anjan,曾客串ViuTV劇集,樣貌有少許似日本乃木坂46主將白石麻衣。姜濤向來鍾情日本妹,曾經透露自己很喜歡有村架純。

問到姜濤是否拍拖,他以短訊回覆指對方是「普通朋友」。至於女方挨近他胸膛,姜濤以「笑到喊」的emoji公仔回覆,並「吓」了一聲,然後說:「我諗應該係太多人逼住。」但相片中兩人附近人流不多,姜濤再解釋:「咁我就唔知,可能係啲人諗太多。」



Anjan不時直播打機,在直播app上有不少粉絲。互聯網圖片 Anjan不時直播打機,在直播app上有不少粉絲。互聯網圖片
姜濤昨日出席活動,他笑說自己沒有話事權,拍拖要先問監製花姐。

姜濤昨日出席活動,他笑說自己沒有話事權,拍拖要先問監製花姐。

剛相識朋友

姜濤昨日在中環出席慈善活動,他再度否認有戀情:「嗰日喺銅鑼灣遇到佢,之後佢去搭車,我送佢去,可能角度好近,其實係角度問題。」他身旁的《全民造星》監製黃慧君(花姐)也為他解圍:「我發誓,我人頭擔保,佢就想喇,一定要過我對眼先可以做佢女朋友。」姜濤表示對方是剛相識的朋友,之前工作時也有見過,問到兩人有否發展機會,他笑說自己沒有話事權:「要經過花姐。」花姐笑說:「你唔好講到我咁專制,佢有時間都唔肯整隻腳,點會肯拍拖呀!」

相關新聞:MIRROR勤力約做Gym



自稱未拍過拖的姜濤,早前曾被揭與女生十指緊扣,但澄清是被人玩。資料圖片

自稱未拍過拖的姜濤,早前曾被揭與女生十指緊扣,但澄清是被人玩。資料圖片
姜濤(左)小學至中學時期都是肥仔,減肥成功變成港女的小鮮肉。資料圖片

姜濤(左)小學至中學時期都是肥仔,減肥成功變成港女的小鮮肉。資料圖片
姜濤(右)曾穿同一件格仔外套拍攝廣告。互聯網圖片

姜濤(右)曾穿同一件格仔外套拍攝廣告。互聯網圖片

媽咪開綠燈

問姜濤是否不敢拍拖?他說:「今次嘅事,大家傳來傳去,就變到好似真,所以我唔會諗拍拖,照呢個狀況,就算真係有個適合,我都未考慮住,𠵱家拍拖唔係我一個人嘅事,仲要對好多人負責,所以我唔會咁輕易拍拖。」並笑說現在拍拖並非自己的事:「要對好多人負責。」是否擔心fans不喜歡?姜濤否認:「佢哋話知道呢個報道,無論真定假,佢哋都好開心,佢哋都好大方。」他坦言下次會小心:「我同女仔接觸都要好小心,一旦有啲被人誤會嘅動作,好多人就會誤會。」不過姜濤透露母親已開綠燈:「媽咪都有問我真定假,不過佢都認為呢啲係好正常嘅事。」

採訪、攝影:嵐山、黃曉妍




鍾意就快D Share啦!