掃呢頁CODE去手機

2019年1月13日 星期日

陳敏之:陳敏之踏入四字頭 獲好友慶生閃爆全場 __,慶生,陳敏之,

壽星女係最靚嘅~~~~藝人陳敏之今個月17日就40歲生日,日前佢獲老公以及一大班好友為佢搞生日Party提早慶祝,當中包括胡杏兒及老公李乘德、袁偉豪、 ...


壽星女係最靚嘅~~~~


藝人陳敏之今個月17日就40歲生日,日前佢獲老公以及一大班好友為佢搞生日Party提早慶祝,當中包括胡杏兒及老公李乘德、袁偉豪、陳山聰、伍詠薇、黃致豪等,場面相當熱鬧!

佢喺社交網上載多張Party靚相,除咗大合照之外,敏之同全男班合影,實行要做「萬綠叢中一點紅」。之後佢再同全女班大影姊妹相,個個都着上黑色衫,唯獨壽星女以bling bling衫上陣,迅即成為全場最閃!佢亦有喺留言多謝親友嘅蒞臨:「多謝大家陪我玩了一個瘋狂的晚上,大家都好靚,Love u all,Happy40,一個難忘的生日。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!