掃呢頁CODE去手機

2019年1月3日 星期四

龔嘉欣打好關係 「煲湯預埋我」 __,鍾嘉欣,龔嘉欣,

龔嘉欣與鄰居守望相助,不時有湯水飲。
龔嘉欣打好關係「煲湯預埋我」藝人龔嘉欣(Katy)與黃智賢(Ben)入住村屋多年,兩人同樣讚居住環境感覺很好,多年來與鄰居亦守望相助。Katy受訪時表 ...


龔嘉欣打好關係 「煲湯預埋我」

藝人龔嘉欣(Katy)與黃智賢(Ben)入住村屋多年,兩人同樣讚居住環境感覺很好,多年來與鄰居亦守望相助。Katy受訪時表示搬入現居已一段日子,與左鄰右里打好關係:「啲隔籬鄰舍好多時都會將佢哋自己種嘅生果、菜送畀我食,煲開湯水又會預埋我飲!有時我冇揸車,仲會車埋我添,所以我都好鍾意住呢度,多年嚟都住得好舒服同開心,冇咩問題。」

至於向來人緣佳的Ben亦表示,與村民一直相處愉快:「我由入行到依家都係住村屋,去到邊都咁受村民歡迎,係好開心,我可以話係離唔開村屋!加上我又要養狗,所以呢個係好好嘅選擇。」

黃智賢因要養狗,所以首選住村屋。
  • 黃智賢因要養狗,所以首選住村屋。





鍾意就快D Share啦!